Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarE4-loppet 2011
You need to log in to create posts and topics.

Från hemsidan:
http://www.e4-loppet.se/
Vi hälsar dig välkommen till E4-loppet i Glada Hudik på nya E4 mellan Hudiksvall och Enånger. Loppet går av stapeln innan den nya sträckan öppnas för biltrafik, det sker först senare under hösten.

E4-loppet består

Hmmmm. Kolla PM å starttider????

Lek med tanken att flesta löpare i ½ maran gör första 5 km på 27,5 min och snabbaste på 10 km gör samma sträcka på 17,5 min,
då kommer det bli en salig blandning då 10 km löparna ska vända efter 5 km.
Vidare så blir effek

Nu pratar vi om en bred nybyggd motorväg/led. Breda filer och vägrenar åt båda hållen. Jag har svårt att se vad som ska bli problem?

Vilken olycka är ett faktum?

Är inte den nya E4an åtminstone 4-filig? Du tror inte banorna och vändpunkterna är lite uppdelade?

Ring och fråga istället, att skriva ett förslag här kommer väl inte få arrangören att ändra på något!

Ni har rätt! 🙁 Jag har nog överreagerat något. Skrev först å tänkte sen. Har även pratat med arrangörer och dom är fullt medveten om situationen och menar att det inte ska bli några bekymmer. Jag vet att dom gör ett bra jobb och önskar alla lycka till.

Nån som är anmäld till halvmaran men inte tänker springa? Det var dyrt att efteranmäla sig, men arrangören säger att namnbyte inte är något problem. Jag vill springa, köper gärna en plats av nån!