Quote from Guest on 26 August 2007, 14:18Hej va har ni att säga om den? Jag tycker att 12 timmar i batteritid verkar lite klent?
Hej va har ni att säga om den? Jag tycker att 12 timmar i batteritid verkar lite klent?
Quote from Camilla Höög on 26 August 2007, 14:28Batteritiden är dålig om du ska köra lopp som är längre än 12 timmar vilket inte händer jätteofta...inte för mig i alla fall.
Edge är i princip samma som "vanliga" FR305. Edge:n har däremot större display och kan visa fler värden samtidigt vilket är suver
Batteritiden är dålig om du ska köra lopp som är längre än 12 timmar vilket inte händer jätteofta...inte för mig i alla fall.
Edge är i princip samma som "vanliga" FR305. Edge:n har däremot större display och kan visa fler värden samtidigt vilket är suver
Quote from j sollerman on 26 August 2007, 18:22läste dom förut men det va ju ingen av dom som handlade direkt om edge. Sen har jag läst christers, mycket bra läsning!
Nej visst kör man inte lopp över 12 timmar speciellt ofta. och skulle man göra det så kan man ju använda sin vanliga, för det är ju in
läste dom förut men det va ju ingen av dom som handlade direkt om edge. Sen har jag läst christers, mycket bra läsning!
Nej visst kör man inte lopp över 12 timmar speciellt ofta. och skulle man göra det så kan man ju använda sin vanliga, för det är ju in
Quote from ellen olsson on 29 August 2007, 19:45Edge 705 is the shit! 😉
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=10885
Man är ju inte så lite nyfiken på att se vilka effektsensorer den är kompatibel med. Quarq CinQo är en av dem men så mycket mer vet jag inte än.
Edge 705 is the shit! 😉
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=10885
Man är ju inte så lite nyfiken på att se vilka effektsensorer den är kompatibel med. Quarq CinQo är en av dem men så mycket mer vet jag inte än.
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 19:51oj själv skulle jag glömma bort å träna, bäst jag håller mig till mina enkla prylar
oj själv skulle jag glömma bort å träna, bäst jag håller mig till mina enkla prylar
Quote from j sollerman on 29 August 2007, 21:24den verkar helt okej!!!
den verkar helt okej!!!
Quote from Mats Andersson on 29 August 2007, 22:34Hmmm... Känns som det är dags för ett snack med den där snälla sponsorn 🙂
Hmmm... Känns som det är dags för ett snack med den där snälla sponsorn 🙂
Quote from Åsa Tysklind on 30 August 2007, 08:48Äntligen den jag vill ha. Bara hitta dein till ett vättigt pris också..
Har kollat på den tidigare men den hadde inga kartor och det saknade jag.
Äntligen den jag vill ha. Bara hitta dein till ett vättigt pris också..
Har kollat på den tidigare men den hadde inga kartor och det saknade jag.