Quote from Guest on 4 March 2010, 10:30Hur bra funkar Edge 705 som navigationshjälp i bilen?
Hur bra funkar Edge 705 som navigationshjälp i bilen?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 10:40Den fungerar likadant som bilnavigatorer men saknar röstguide (bara ljudsignaler).
Edit: Den har relativt liten skärm men jag har satt ett fäste med buntband på backspegeln och då fungerar den utmärkt!
Den fungerar likadant som bilnavigatorer men saknar röstguide (bara ljudsignaler).
Edit: Den har relativt liten skärm men jag har satt ett fäste med buntband på backspegeln och då fungerar den utmärkt!
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 12:51Jag har de gånger jag använt den tryckt fast den i ratten. Skulle säga att den fungerar bra, dock inte lika bra som en GPS avsedd för bilen. 🙂
Jag har de gånger jag använt den tryckt fast den i ratten. Skulle säga att den fungerar bra, dock inte lika bra som en GPS avsedd för bilen. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:24Ok tack! Maskiner ska vara tysta, så att den inte snackar är bara bra. Ville mest veta om mottagning o.dyl. funkar i bilen också.
Ok tack! Maskiner ska vara tysta, så att den inte snackar är bara bra. Ville mest veta om mottagning o.dyl. funkar i bilen också.