Quote from Guest on 13 May 2011, 12:15Nu har det hänt adnra gången, helt utan märkbar anledning stänger min Edge 705 av sig under cykling. Trycker jag igång den, åtyerupptar den registreringen som om ingenting hänt.
Nån som känner igen problemet? Den är bara sex månader gammal, och jag ahr r
Nu har det hänt adnra gången, helt utan märkbar anledning stänger min Edge 705 av sig under cykling. Trycker jag igång den, åtyerupptar den registreringen som om ingenting hänt.
Nån som känner igen problemet? Den är bara sex månader gammal, och jag ahr r
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2011, 12:25Jag uppgradera till senaste fw... dumma jag
Jag uppgradera till senaste fw... dumma jag
Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 14:23Jag tycker att det låter som ett reklamationsärende. Vänta inte tills garantin gått ut.
Jag tycker att det låter som ett reklamationsärende. Vänta inte tills garantin gått ut.
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 09:57Instämmer med Richard ovan. Har haft min 705:a i över två år utan att uppleva det du beskriver. Kör med den dagligen. Har inte heller uppdaterat firmwaren, fast jag varit nära ett par gånger. Kanske tur det? Eller är det nog så att det är ett reklamations
Instämmer med Richard ovan. Har haft min 705:a i över två år utan att uppleva det du beskriver. Kör med den dagligen. Har inte heller uppdaterat firmwaren, fast jag varit nära ett par gånger. Kanske tur det? Eller är det nog så att det är ett reklamations
Quote from Rasmus Olsson on 21 May 2011, 15:08Jag ringde å skulle prova två saker och om det inte funkade, skicka in.
Först skulle jag lägga på samma firmware en gång till. Vilket för mig inte är obekant att behöva göra med saker. När jag uppgraderade förra gången, försvann en del inställning, bla h
Jag ringde å skulle prova två saker och om det inte funkade, skicka in.
Först skulle jag lägga på samma firmware en gång till. Vilket för mig inte är obekant att behöva göra med saker. När jag uppgraderade förra gången, försvann en del inställning, bla h