Quote from Guest on 8 March 2012, 10:21I RunKeeper är det riktigt smidigt att "korrigera" rundan, d.v.s. man kan dra "gps-punkterna" till rätt ställe om man tappat kontakten och man har "genat" då drar man enkelt sitt spår t.ex. efter stigen man sprang på, väldigt snyggt/enkelt. Försökte edite
I RunKeeper är det riktigt smidigt att "korrigera" rundan, d.v.s. man kan dra "gps-punkterna" till rätt ställe om man tappat kontakten och man har "genat" då drar man enkelt sitt spår t.ex. efter stigen man sprang på, väldigt snyggt/enkelt. Försökte edite
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 10:31när du importerat rundan och ska redigera lite, så går man längst ner till kartan. där kan du "växla till redigeringsläge" och göra det du vill.
när du importerat rundan och ska redigera lite, så går man längst ner till kartan. där kan du "växla till redigeringsläge" och göra det du vill.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 11:50Tack för svar! Men kan man bara göra detta i importläget, inte i efterhand?
Tack för svar! Men kan man bara göra detta i importläget, inte i efterhand?
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 12:02Jo, du klickar på rundan. En flik ovanför heter redigera där klickar du och kan korrigera det som behövs. Andra kan titta på din runda och kopiera den, om allt funkar ( dvs att jag gjort rätt) så ska det nu synas en bild på hur kopian ser ut
http://www.f
Jo, du klickar på rundan. En flik ovanför heter redigera där klickar du och kan korrigera det som behövs. Andra kan titta på din runda och kopiera den, om allt funkar ( dvs att jag gjort rätt) så ska det nu synas en bild på hur kopian ser ut
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 13:45Tackar! Det var ju enkelt!
Tackar! Det var ju enkelt!
Quote from Marléne Lönnqvist on 13 April 2012, 22:11Får ni upp punkterna i rundan när ni redigerar dem? Jag får bara strecken. Förr kunde man se fyrkanter man kunde dra i. Händer inget när jag trycker på länken ta bort sista punkten heller. Har fått med ett rakt streck som jag skulle vilja fixa til i en ru
Får ni upp punkterna i rundan när ni redigerar dem? Jag får bara strecken. Förr kunde man se fyrkanter man kunde dra i. Händer inget när jag trycker på länken ta bort sista punkten heller. Har fått med ett rakt streck som jag skulle vilja fixa til i en ru