Quote from Guest on 5 October 2009, 21:40Efter jag har reggat ett träningspass, vill jag att när jag omdirigeras till kalenderna hamna på det datumet jag reggade träningen på. Precis som man kan komma till det olästa inlägget i forumdelen. Men i detta falllet utan att trycka på nn blå text. Per
Efter jag har reggat ett träningspass, vill jag att när jag omdirigeras till kalenderna hamna på det datumet jag reggade träningen på. Precis som man kan komma till det olästa inlägget i forumdelen. Men i detta falllet utan att trycka på nn blå text. Per
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 21:50Johan (t+)
Johan (t+)
Quote from Magnus Gelang on 5 October 2009, 22:16Men hur många veckor visar du i din kalender? Jag väljer 2 veckor framåt och 2 veckor bakåt och då är man ju nästan rätt direkt 🙂
Men hur många veckor visar du i din kalender? Jag väljer 2 veckor framåt och 2 veckor bakåt och då är man ju nästan rätt direkt 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 09:14Håller med Johan! Bra förslag!
Beroende på hur mycket man skrivit om sina pass/lopp kan det bli en bra bit att scrolla ner även om man bara visar 30 dagar bakåt och 14/21 framåt
Håller med Johan! Bra förslag!
Beroende på hur mycket man skrivit om sina pass/lopp kan det bli en bra bit att scrolla ner även om man bara visar 30 dagar bakåt och 14/21 framåt
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 09:45Vore bra när man sitter och matar in pass långt i förväg faktiskt, eller långt efter.
Vore bra när man sitter och matar in pass långt i förväg faktiskt, eller långt efter.
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 October 2009, 15:14Ditt förslag är bra Johan! Jag skriver ofta ganska mycket på mina pass, så jag visar bara nuvarande vecka... hehe 🙂
Ditt förslag är bra Johan! Jag skriver ofta ganska mycket på mina pass, så jag visar bara nuvarande vecka... hehe 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2009, 15:54Jag skrev just, för första gången in träningspass i framtiden och insåg genast vad du menade och det var ett bra förslag!
Jag skrev just, för första gången in träningspass i framtiden och insåg genast vad du menade och det var ett bra förslag!
Quote from Therese Woodhill on 6 October 2009, 21:49:-):-)
:-):-)
Quote from Tobias Barkman on 9 October 2009, 20:46Ja just det där har jag också suttit och önskat många gånger.
Det och att "välj datum" sparas när man reggat pass så man slipper sitta med bakåtknappen hela tiden =)
Ja just det där har jag också suttit och önskat många gånger.
Det och att "välj datum" sparas när man reggat pass så man slipper sitta med bakåtknappen hela tiden =)