Quote from Guest on 3 January 2010, 11:49Hallå.
Jag uppdaterade min 310xt för första gången här om dagen (till v. 2.7) och efter det får jag inte klockan att bete sig som den gjorde innan. Innan uppdateringen tog klockan automatiska mellantider varje km med ett litet lamt ljud, samt den vanliga
Hallå.
Jag uppdaterade min 310xt för första gången här om dagen (till v. 2.7) och efter det får jag inte klockan att bete sig som den gjorde innan. Innan uppdateringen tog klockan automatiska mellantider varje km med ett litet lamt ljud, samt den vanliga
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 11:59Efter en uppdatering måster du i vissa fall göra om dina personliga inställningar. Bara att ta fram manualen och knappa på 😀
Efter en uppdatering måster du i vissa fall göra om dina personliga inställningar. Bara att ta fram manualen och knappa på 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:14Manualen har jag läst och knappat har jag gjort, men ingenting hjälper. Hade det hjälpt med det hade jag inte vänt mig till den samlade expertisen på funbeat!
Nån som vet nåt?
Manualen har jag läst och knappat har jag gjort, men ingenting hjälper. Hade det hjälpt med det hade jag inte vänt mig till den samlade expertisen på funbeat!
Nån som vet nåt?
Quote from Camilla Höög on 4 January 2010, 15:15Testa att uppdatera en gång till med samma firmware.
Testa att uppdatera en gång till med samma firmware.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 17:31Prövat hård reset (stänga av klockan, tryck mode och på-knappen i minst 7 sek, svara ja att radera)? Obs: alla användarinställningar och historik försvinner.
Har tyvärr inga andra förslag men kan meddela att min 310:a efter uppdateringen fortfarande ger
Prövat hård reset (stänga av klockan, tryck mode och på-knappen i minst 7 sek, svara ja att radera)? Obs: alla användarinställningar och historik försvinner.
Har tyvärr inga andra förslag men kan meddela att min 310:a efter uppdateringen fortfarande ger
Quote from Funbeat user on 5 January 2010, 10:46Tack för förslagen!
Tack för förslagen!