Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEfterlysning; cykelskor?
You need to log in to create posts and topics.

12

Maken fyller år framöver så man frågar ju vad han önskar sig:
Då säger ha ett par touringcykelskor som passar i clipsen - helst nya clipspedaler också, för utebruk alltså.
Detta är tydligen nästan omöjligt att få tag i numera, ngn som har ngt tips om var

HagaCykel, Linköping

Allvarligt? Då har jag ju dubbla skäl för en trip ut i utmarkerna 🙂
Tack!

Varför vill han ha pedaler med clips? Clipslösa pedaler är ju både bättre och lättare att hitta. 🙂
Å andra sidan så kan du nog nästan få ett par pedaler med clips gratis om du kommer till en handlare som inte rensat ut allt... 😉

En del racerhojar levereras ju forfarande med clipspedaler. Det borde bli en hel del såna pedaler över när ägarna byter till SPD.
Det borde finnas MTB-skor som passar hyggligt till clipspedaler, men man kanske behöver leta och prova lite.

Han kan få mina gamla clipspedaler. Vet inte varför jag sparat dom (t-)

Jag har nog också ett par pedaler längst in i förrådet men jag tänker inte rota fram dem innan jag flyttar...
Någon flytt är inte planerad i dagsläget.

Nääjust Fredrik.. som dom säger i Norrland Vi flytt int 🙂

Ska börja med en räd utåt industrigatan ... kan bli kul, sist hade jag två barn med, fast då höll sig åtminstone det ena i vagn :/ fast kanske ta och börja med ett elketroniskt besök .... men jag vet bara att det är svårt att lära gamla hundar nytt, han _

Jag kom just på när Per skrev.
Jag har oxå sparat mina som kom med min Nishiki, inköpt 1989.
Det kan du får med .... vore kul om han fick 6 olika variant. 😉

12