Quote from Guest on 7 May 2007, 16:36Maken fyller år framöver så man frågar ju vad han önskar sig:
Då säger ha ett par touringcykelskor som passar i clipsen - helst nya clipspedaler också, för utebruk alltså.
Detta är tydligen nästan omöjligt att få tag i numera, ngn som har ngt tips om var
Maken fyller år framöver så man frågar ju vad han önskar sig:
Då säger ha ett par touringcykelskor som passar i clipsen - helst nya clipspedaler också, för utebruk alltså.
Detta är tydligen nästan omöjligt att få tag i numera, ngn som har ngt tips om var
Quote from Lena O on 7 May 2007, 16:46HagaCykel, Linköping
HagaCykel, Linköping
Quote from Funbeat user on 7 May 2007, 18:50Allvarligt? Då har jag ju dubbla skäl för en trip ut i utmarkerna 🙂
Tack!
Allvarligt? Då har jag ju dubbla skäl för en trip ut i utmarkerna 🙂
Tack!
Quote from ellen olsson on 7 May 2007, 19:08Varför vill han ha pedaler med clips? Clipslösa pedaler är ju både bättre och lättare att hitta. 🙂
Å andra sidan så kan du nog nästan få ett par pedaler med clips gratis om du kommer till en handlare som inte rensat ut allt... 😉
Varför vill han ha pedaler med clips? Clipslösa pedaler är ju både bättre och lättare att hitta. 🙂
Å andra sidan så kan du nog nästan få ett par pedaler med clips gratis om du kommer till en handlare som inte rensat ut allt... 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2007, 20:46En del racerhojar levereras ju forfarande med clipspedaler. Det borde bli en hel del såna pedaler över när ägarna byter till SPD.
Det borde finnas MTB-skor som passar hyggligt till clipspedaler, men man kanske behöver leta och prova lite.
En del racerhojar levereras ju forfarande med clipspedaler. Det borde bli en hel del såna pedaler över när ägarna byter till SPD.
Det borde finnas MTB-skor som passar hyggligt till clipspedaler, men man kanske behöver leta och prova lite.
Quote from Fredrik Närenfors on 7 May 2007, 22:16Han kan få mina gamla clipspedaler. Vet inte varför jag sparat dom (t-)
Han kan få mina gamla clipspedaler. Vet inte varför jag sparat dom (t-)
Quote from ellen olsson on 7 May 2007, 22:26Jag har nog också ett par pedaler längst in i förrådet men jag tänker inte rota fram dem innan jag flyttar...
Någon flytt är inte planerad i dagsläget.
Jag har nog också ett par pedaler längst in i förrådet men jag tänker inte rota fram dem innan jag flyttar...
Någon flytt är inte planerad i dagsläget.
Quote from Emma Sjöberg on 8 May 2007, 00:01Nääjust Fredrik.. som dom säger i Norrland Vi flytt int 🙂
Nääjust Fredrik.. som dom säger i Norrland Vi flytt int 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2007, 00:37Ska börja med en räd utåt industrigatan ... kan bli kul, sist hade jag två barn med, fast då höll sig åtminstone det ena i vagn :/ fast kanske ta och börja med ett elketroniskt besök .... men jag vet bara att det är svårt att lära gamla hundar nytt, han _
Ska börja med en räd utåt industrigatan ... kan bli kul, sist hade jag två barn med, fast då höll sig åtminstone det ena i vagn :/ fast kanske ta och börja med ett elketroniskt besök .... men jag vet bara att det är svårt att lära gamla hundar nytt, han _
Quote from Lena O on 8 May 2007, 06:26Jag kom just på när Per skrev.
Jag har oxå sparat mina som kom med min Nishiki, inköpt 1989.
Det kan du får med .... vore kul om han fick 6 olika variant. 😉
Jag kom just på när Per skrev.
Jag har oxå sparat mina som kom med min Nishiki, inköpt 1989.
Det kan du får med .... vore kul om han fick 6 olika variant. 😉