Quote from Guest on 24 January 2011, 12:13Jag tycker det skulle vara bra att kunna lägga till en egen kommentar vid varje pass som inte visas för alla. T ex: Idag körde jag skiten ut Patrik, ska minsann visa att jag är bäst!
Vet inte om det är möjligt men det vore bra! Vad tycker ni andra?
Jag tycker det skulle vara bra att kunna lägga till en egen kommentar vid varje pass som inte visas för alla. T ex: Idag körde jag skiten ut Patrik, ska minsann visa att jag är bäst!
Vet inte om det är möjligt men det vore bra! Vad tycker ni andra?
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 12:23Det kan du göra redan nu under "Puls, kadens (NY), TE (ny), intensitet m.m." när du registrerar ett pass. 🙂
Det kan du göra redan nu under "Puls, kadens (NY), TE (ny), intensitet m.m." när du registrerar ett pass. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 12:23ok, kollar det!
ok, kollar det!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 12:24Vad bra! Kanon!
Vad bra! Kanon!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 13:11Det kan aldrig vara fel att köra skiten ur Patrik.
Det kan aldrig vara fel att köra skiten ur Patrik.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 13:20Haha! Men jag vill ju inte att han ska se det!
Haha! Men jag vill ju inte att han ska se det!
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 13:57Fast du verkar osäker 😉
"Vet inte om det är möjligt..."
Klart det är. Kör skiten ur honom bara (t+)
Fast du verkar osäker 😉
"Vet inte om det är möjligt..."
Klart det är. Kör skiten ur honom bara (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:20Harald; Jag har åldern emot mig! Han är 40 och jag 48! Men jag ska hålla honom bakom mig 😉
Harald; Jag har åldern emot mig! Han är 40 och jag 48! Men jag ska hålla honom bakom mig 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 14:22Det kan vara en så god morot som någon, vet jag av erfarenhet :-).
Det kan vara en så god morot som någon, vet jag av erfarenhet :-).
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 08:05Än har han inte lyckats 😉
Än har han inte lyckats 😉