Quote from Guest on 8 November 2012, 07:46I brist på annat ord får de gå under benämningen armkuddar, de små textilöverdragna skumbitarna som man vilar underarmarna mot i min tempobåge.
Efter att ha svettats in dem väl känns de inte särskilt fräscha. Jag valde därför att kassera de gamla och sk
I brist på annat ord får de gå under benämningen armkuddar, de små textilöverdragna skumbitarna som man vilar underarmarna mot i min tempobåge.
Efter att ha svettats in dem väl känns de inte särskilt fräscha. Jag valde därför att kassera de gamla och sk
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 07:56Har inte tillverkaren lösa som man kan köpa?
Har inte tillverkaren lösa som man kan köpa?
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 09:03@Andrew Ingen aning, men jag skulle nog itne vara intresserad i alla fall. Jag tycker att tillverkarens lösning absorberar för mycket svett. Om man bortser från komforten skulle jag helst vilja ha galon som överdrag så att svetten rinnner av.
@Andrew Ingen aning, men jag skulle nog itne vara intresserad i alla fall. Jag tycker att tillverkarens lösning absorberar för mycket svett. Om man bortser från komforten skulle jag helst vilja ha galon som överdrag så att svetten rinnner av.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 09:23Då skulle jag försöka gjuta något eget i silikon
Då skulle jag försöka gjuta något eget i silikon
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 11:46Metall mot armbågsben bygger karaktär, annars.
Metall mot armbågsben bygger karaktär, annars.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 13:06@simon definitivt! Men efter att ha haft märken av skruvarnas huvuden några gånger är det inget roligt längre...
@simon definitivt! Men efter att ha haft märken av skruvarnas huvuden några gånger är det inget roligt längre...
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 13:17Tycker Felts gelvariant är grymma.
http://m.feltbicycles.com/productcatalog/estore/product/1/18740Vet inte om de passar dock.
Tycker Felts gelvariant är grymma.
http://m.feltbicycles.com/productcatalog/estore/product/1/18740
Vet inte om de passar dock.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 14:11@Mathias Bara gelkunnden och inget överdrag?
@Mathias Bara gelkunnden och inget överdrag?
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 19:08Japp, jag har inget överdrag eller liknande över. Kom inte ens med något sådant med cykeln så de är tänkta att använda som de är.
Japp, jag har inget överdrag eller liknande över. Kom inte ens med något sådant med cykeln så de är tänkta att använda som de är.