Quote from Guest on 26 February 2011, 21:32Eidfjord Mini Triathlon (http://www.nxtri.com/)
Informellt triathlon i samband med Norseman Xtreme Triathlon.
0,4 km simning
20,6 km cykling
5,0 km löpning"In this little informal triathlon everyone can attend, and it’s a wonderful opportunity for
Eidfjord Mini Triathlon (http://www.nxtri.com/)
Informellt triathlon i samband med Norseman Xtreme Triathlon.
0,4 km simning
20,6 km cykling
5,0 km löpning
"In this little informal triathlon everyone can attend, and it’s a wonderful opportunity for
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 21:42Hade varit lite roligt att få resten av supportteamet jag ingår i att ställa upp... operation övertalning startar NU!
Hade varit lite roligt att få resten av supportteamet jag ingår i att ställa upp... operation övertalning startar NU!
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 21:56Jag är övertalad och klar.
Jag är övertalad och klar.
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 22:50Och ute ur garderoben!!!! WOOOOOOOHOOOOO!
Och ute ur garderoben!!!! WOOOOOOOHOOOOO!
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 22:56Jag trodde jag var öppen och tydlig med min jogging. Men har jag kommunicerat det dåligt ber jag om ursäkt.
Vi borde dock klargöra att vi är på lag. Så att ingen får för sig att jag börjat cykla.
Jag trodde jag var öppen och tydlig med min jogging. Men har jag kommunicerat det dåligt ber jag om ursäkt.
Vi borde dock klargöra att vi är på lag. Så att ingen får för sig att jag börjat cykla.
Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 23:19Eller simma...
Eller simma...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 27 February 2011, 17:01Övertalad och klar! Lag eller individuellt?
Blir det lag, gör jag vad som helst utom simmar!
4 km löpning kan jag ta på under 16 minuter!
Cyklingen vet jag inte hur lång tid det tar! Det blir bara till att trampa!Nu kör vi!! 😀
Övertalad och klar! Lag eller individuellt?
Blir det lag, gör jag vad som helst utom simmar!
4 km löpning kan jag ta på under 16 minuter!
Cyklingen vet jag inte hur lång tid det tar! Det blir bara till att trampa!
Nu kör vi!! 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 19:17För mig är tiden helt irrelevant och jag skulle helst vilja köra loppet utan tidtagning. Jag vill bara ha kul med människor som jag tycker om, slappna av och njuta av omgivningen.
Då blir det jag (cyklisten som lärde sig crawla alldeles nyss) som simmar
För mig är tiden helt irrelevant och jag skulle helst vilja köra loppet utan tidtagning. Jag vill bara ha kul med människor som jag tycker om, slappna av och njuta av omgivningen.
Då blir det jag (cyklisten som lärde sig crawla alldeles nyss) som simmar
Quote from Zsuzsi Zsédely on 1 March 2011, 16:40Taget! Jag är på!!
Tänkte just att det hade blivit jobbigt att släpa med sej 4 cyklor! (H)
Taget! Jag är på!!
Tänkte just att det hade blivit jobbigt att släpa med sej 4 cyklor! (H)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 18:51Ja det hade blivit lite krångligt :).
Ja det hade blivit lite krångligt :).