Quote from Guest on 3 December 2007, 22:20Jag har som mål att träna två pass i veckan men missade det v 45 eftersom jag var sjuk. Men under Mina Mål försvann den veckan helt istället för att skriva 0/2 i rött. Plötsligt syns det inte alls lika väl att jag faktiskt har hoppat träningen en hel veck
Jag har som mål att träna två pass i veckan men missade det v 45 eftersom jag var sjuk. Men under Mina Mål försvann den veckan helt istället för att skriva 0/2 i rött. Plötsligt syns det inte alls lika väl att jag faktiskt har hoppat träningen en hel veck
Quote from Camilla Höög on 3 December 2007, 22:30Det var en komisk bugg. Först trodde jag det var något med uppsättandet av målet (oftast är det just det som orsakar problem), men det syns klart och tydligt att veckan är helt borta från målet. Definitivt en bugg av något slag...
Det var en komisk bugg. Först trodde jag det var något med uppsättandet av målet (oftast är det just det som orsakar problem), men det syns klart och tydligt att veckan är helt borta från målet. Definitivt en bugg av något slag...
Quote from Bjarne Lewin on 3 December 2007, 22:56Jag har också blitt drabbad av den buggen!
Jag har också blitt drabbad av den buggen!
Quote from Galderma Fritidsförening on 3 December 2007, 23:55jag har också blivit drabbad av den buggen (typ i alla fall) men för mig är det bara vecka 44 som inte finns. 🙁
jag har också blivit drabbad av den buggen (typ i alla fall) men för mig är det bara vecka 44 som inte finns. 🙁
Quote from Funbeat user on 4 December 2007, 07:32Men, Rebecca, du har ju några veckor som det verkligen står 0/2 på. Vad skumt att det inte är konsekvent.
Men, Rebecca, du har ju några veckor som det verkligen står 0/2 på. Vad skumt att det inte är konsekvent.
Quote from Galderma Fritidsförening on 4 December 2007, 15:28japp, det är skumt... bara vecka 44 som inte finns. Den är mystiskt försvunnen 😉
japp, det är skumt... bara vecka 44 som inte finns. Den är mystiskt försvunnen 😉
Quote from mårten jansson on 4 December 2007, 19:43Jag tycker att det alltid är så att om man inte gjort något alls på ett mål så bara dokumenteras det inte... har nog aldrig haft något helt tomt mål som visas...
Jag tycker att det alltid är så att om man inte gjort något alls på ett mål så bara dokumenteras det inte... har nog aldrig haft något helt tomt mål som visas...
Quote from Galderma Fritidsförening on 4 December 2007, 22:47Men jag kollade lite på mitt mål och på vecka 43 står det i rött 0/2 och den veckan jag har inte registrerat vare sig genomförd eller ej genomförd löpning (eller några andra valda träningstyper i just det målet). Då måste det ju vara en bugg.
Men jag kollade lite på mitt mål och på vecka 43 står det i rött 0/2 och den veckan jag har inte registrerat vare sig genomförd eller ej genomförd löpning (eller några andra valda träningstyper i just det målet). Då måste det ju vara en bugg.
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 21:09Jag har oxå ej avklarade pass som syns. Vissa har jag inte alls kunna uppfylla (då står det 0/1 t.ex.) och andra har jag uppfyllit lite grann och då står det så, men jag vet inte att det har försvunnit nåt...
Jag har oxå ej avklarade pass som syns. Vissa har jag inte alls kunna uppfylla (då står det 0/1 t.ex.) och andra har jag uppfyllit lite grann och då står det så, men jag vet inte att det har försvunnit nåt...