Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har som mål att träna två pass i veckan men missade det v 45 eftersom jag var sjuk. Men under Mina Mål försvann den veckan helt istället för att skriva 0/2 i rött. Plötsligt syns det inte alls lika väl att jag faktiskt har hoppat träningen en hel veck

Det var en komisk bugg. Först trodde jag det var något med uppsättandet av målet (oftast är det just det som orsakar problem), men det syns klart och tydligt att veckan är helt borta från målet. Definitivt en bugg av något slag...

Jag har också blitt drabbad av den buggen!

jag har också blivit drabbad av den buggen (typ i alla fall) men för mig är det bara vecka 44 som inte finns. 🙁

Men, Rebecca, du har ju några veckor som det verkligen står 0/2 på. Vad skumt att det inte är konsekvent.

japp, det är skumt... bara vecka 44 som inte finns. Den är mystiskt försvunnen 😉

Jag tycker att det alltid är så att om man inte gjort något alls på ett mål så bara dokumenteras det inte... har nog aldrig haft något helt tomt mål som visas...

Men jag kollade lite på mitt mål och på vecka 43 står det i rött 0/2 och den veckan jag har inte registrerat vare sig genomförd eller ej genomförd löpning (eller några andra valda träningstyper i just det målet). Då måste det ju vara en bugg.

Jag har oxå ej avklarade pass som syns. Vissa har jag inte alls kunna uppfylla (då står det 0/1 t.ex.) och andra har jag uppfyllit lite grann och då står det så, men jag vet inte att det har försvunnit nåt...