Quote from Guest on 16 September 2011, 14:52Tidigare har jag för mig att all text man skrivit visades i kalendern. Jag brukade söka reda på tidigare pass på det sättet. Alltså göra en sök i webläsaren. Men nu verkar det som att texterna konkateneras.
Finns det någon sökfunktion för att söka i sin
Tidigare har jag för mig att all text man skrivit visades i kalendern. Jag brukade söka reda på tidigare pass på det sättet. Alltså göra en sök i webläsaren. Men nu verkar det som att texterna konkateneras.
Finns det någon sökfunktion för att söka i sin
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:02Vet inte om sökfunktionen söker i gamla pass, eller bara i forumet?
Konkatenering är för övrigt när man lägger ihop flera strängar/texter...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Konkatenering
Vet inte om sökfunktionen söker i gamla pass, eller bara i forumet?
Konkatenering är för övrigt när man lägger ihop flera strängar/texter...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Konkatenering
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:06dohh. jag menar såklart trunkering 🙂
dohh. jag menar såklart trunkering 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:09Ja, det stämmer nog! 🙂
Ja, det stämmer nog! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:10hittade ett sätt att se fullständiga texter.
man går in på "min analys" och "visa i lista".
hittade ett sätt att se fullständiga texter.
man går in på "min analys" och "visa i lista".
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 12:50At visa det i lista funkar inte lika bra för mig, så jag är en visuell person och vet ungefär var i kalendern jag kan väntas hitta saker. Jag vill inte att texten i min kalender ska klippas, och om det nu önskas så onskar jag att permanent kunna välja bor
At visa det i lista funkar inte lika bra för mig, så jag är en visuell person och vet ungefär var i kalendern jag kan väntas hitta saker. Jag vill inte att texten i min kalender ska klippas, och om det nu önskas så onskar jag att permanent kunna välja bor
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 12:59Jag tycker det är bra att texten klipps. Man får ingen bra översikt om man tex skrivit en hel roman som kommentar.
Jag tycker det är bra att texten klipps. Man får ingen bra översikt om man tex skrivit en hel roman som kommentar.