Quote from Guest on 16 May 2007, 10:39I ett första litet steg att förbereda för smartare möjligheter till träningsprogram sparas nu träningspass man planerat in men ej genomfört. De lyser med en varningstriangel i kalendern, så att du ser att du inte tränat enligt plan.
I ett första litet steg att förbereda för smartare möjligheter till träningsprogram sparas nu träningspass man planerat in men ej genomfört. De lyser med en varningstriangel i kalendern, så att du ser att du inte tränat enligt plan.
Quote from Tobias Barkman on 16 May 2007, 10:49Jag tycker det här var en ganska bra idé, men:
Skulle man inte kunna få välja om man vill spara det som en "varning" eller inte. Ibland ändrar man ju faktiskt i planerna samma dag utan att man för den skull "skolkar" från ett pass, och då kanske man inte
Jag tycker det här var en ganska bra idé, men:
Skulle man inte kunna få välja om man vill spara det som en "varning" eller inte. Ibland ändrar man ju faktiskt i planerna samma dag utan att man för den skull "skolkar" från ett pass, och då kanske man inte
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 10:51Jag kastar ofta om det, från att ha tänkt köra styrketräning till t ex löpning eller cykel. Dvs jag tränar enligt plan, bara inte i den ordning jag tänkt mig eftersom styrkepasset oftast dyker upp senare i veckan då.
Är inte säker på att jag vill ha en
Jag kastar ofta om det, från att ha tänkt köra styrketräning till t ex löpning eller cykel. Dvs jag tränar enligt plan, bara inte i den ordning jag tänkt mig eftersom styrkepasset oftast dyker upp senare i veckan då.
Är inte säker på att jag vill ha en
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:02Det är lätt löst! Klicka bara på Radera istället. 🙂
Det är lätt löst! Klicka bara på Radera istället. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 11:05Så det var inte när man ställde in/raderade pass man fick varningstriangeln?
DET trodde jag, men å så kul att jag fattat fel. Du är en pärla - nu är jag glad igen 🙂
Så det var inte när man ställde in/raderade pass man fick varningstriangeln?
DET trodde jag, men å så kul att jag fattat fel. Du är en pärla - nu är jag glad igen 🙂
Quote from Tobias Barkman on 16 May 2007, 11:06Fattade också fel då.
Då är det ju perfekt! 🙂
Fattade också fel då.
Då är det ju perfekt! 🙂
Quote from mårten jansson on 16 May 2007, 17:40Jag har ett mindre problem med den här funktionen. Många gånger panerar jag in två saker på en dag, och när jag genomfört den ena går jag in och klickar i den och lämnar den andra som planerat tills jag genomfört den. Nu är det bara det att jag kommer int
Jag har ett mindre problem med den här funktionen. Många gånger panerar jag in två saker på en dag, och när jag genomfört den ena går jag in och klickar i den och lämnar den andra som planerat tills jag genomfört den. Nu är det bara det att jag kommer int
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 17:42Har samma problem - lätt irriterande, men man får väl klicka sig förbi helt enkelt.....
Har samma problem - lätt irriterande, men man får väl klicka sig förbi helt enkelt.....
Quote from mårten jansson on 16 May 2007, 17:44Jo, men när jag klickar ja så vill jag ju ställa in borgskalan och sådant också!
Jo, men när jag klickar ja så vill jag ju ställa in borgskalan och sådant också!
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 17:57Hmm jag kanske inte fattar riktigt ......men det finns ju en klickbar länk för "Avancerade parametrar" till höger...... att klicka på INNAN man klickar "Ja" eller "Nej".
Hmm jag kanske inte fattar riktigt ......men det finns ju en klickbar länk för "Avancerade parametrar" till höger...... att klicka på INNAN man klickar "Ja" eller "Nej".