Quote from Guest on 23 September 2009, 10:44Försöker att lägga upp all min planerade träning udner en vecka (även de planerade passen som ej genomförs)
Problemet är dock att dessa sedan summeras i diagrammen. Går detta att lösa på nåt sätt.
Försöker att lägga upp all min planerade träning udner en vecka (även de planerade passen som ej genomförs)
Problemet är dock att dessa sedan summeras i diagrammen. Går detta att lösa på nåt sätt.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:54... i Kalendern är det tvärt om - där räknas den planerade träningen INTE med.
... i Kalendern är det tvärt om - där räknas den planerade träningen INTE med.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 12:44I diagrammen kan du filtrera exv på att tid skall vara större än noll. Men det funkar bara om du inte lagt in nån tid på dina pass. (Som jag inte gör i framtida tävlingar t.ex).
Skulle vara bra med en checkbox el. liknande för att slå av/på medräknande
I diagrammen kan du filtrera exv på att tid skall vara större än noll. Men det funkar bara om du inte lagt in nån tid på dina pass. (Som jag inte gör i framtida tävlingar t.ex).
Skulle vara bra med en checkbox el. liknande för att slå av/på medräknande
Quote from Bjarne Lewin on 23 September 2009, 13:40Jag har meddelat Olle om att planerad träning räknas som utförd i diagrammfunktionen. Så det finns med på "to do" listan sedan länge 🙂
Jag brukar dock sällan låta ej genomförda pass stå kvar. Så då slipper jag se dem genom att sätta dagens datum, som s
Jag har meddelat Olle om att planerad träning räknas som utförd i diagrammfunktionen. Så det finns med på "to do" listan sedan länge 🙂
Jag brukar dock sällan låta ej genomförda pass stå kvar. Så då slipper jag se dem genom att sätta dagens datum, som s