Quote from Guest on 26 April 2006, 22:13En av mina favoriter för springrunda (eftersom jag råkar bo i närheten) är ett elljusspår på ca 2.6 km. Skönt underlag, lagom med folk och finfin natur.
Man når den bra både från Björkhagen/Kärrtorp/Bagarmossen.
Koppla på "Hybrid" för att se tydligare h
En av mina favoriter för springrunda (eftersom jag råkar bo i närheten) är ett elljusspår på ca 2.6 km. Skönt underlag, lagom med folk och finfin natur.
Man når den bra både från Björkhagen/Kärrtorp/Bagarmossen.
Koppla på "Hybrid" för att se tydligare h
Quote from Fredrik Johansson on 26 April 2006, 22:23Hej, vilken bra idé! Och tack för inbjudan, Olle! Jag kan nog också bidra med en och annan löprunda, men det gör jag vid senare tillfälle. Tjingeling!
Hej, vilken bra idé! Och tack för inbjudan, Olle! Jag kan nog också bidra med en och annan löprunda, men det gör jag vid senare tillfälle. Tjingeling!
Quote from Henrik Trygg on 28 April 2006, 12:39Ah! Där har jag sprungit mycket när jag bodde i Enskede. Håller med om att den är mycket fin. Vill man springa längre där i trakten så är ju en tur runt Söderbysjön inte så dumt. Rätt kuperat, men breda fina stigar.
Ah! Där har jag sprungit mycket när jag bodde i Enskede. Håller med om att den är mycket fin. Vill man springa längre där i trakten så är ju en tur runt Söderbysjön inte så dumt. Rätt kuperat, men breda fina stigar.
Quote from Funbeat user on 6 November 2006, 00:175km
5km
Quote from Funbeat user on 3 May 2007, 21:40Norrskog- Bjeretsrundan 12,7km
Norrskog- Bjeretsrundan 12,7km