Quote from Guest on 13 November 2011, 23:23Tjo!
Har jag missat något, eller varför får man inte en mailnotifiering när någon kommenterar en träning eller en blog?
// Andreas
Tjo!
Har jag missat något, eller varför får man inte en mailnotifiering när någon kommenterar en träning eller en blog?
// Andreas
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2011, 23:33Jatack det önskar vi.
Jatack det önskar vi.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 00:11Låt det i så fall bli en valbar funktion, så att vi som inte vill ha mer nonsensmail slipper.
Låt det i så fall bli en valbar funktion, så att vi som inte vill ha mer nonsensmail slipper.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 06:21+1 på Miss Flugvikt!
+1 på Miss Flugvikt!
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 07:21Detta är inte fjasbok.
Detta är inte fjasbok.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 14:13Nä David men, precis som på fäsboken, skulle valet va fint för oss som inte kan hålla reda på alla tusentals trådar och kommentarer som väller in utan bara urskiljningslöst bulkmarkerar som läst när det går över nån slags skamgräns. Min mail har möjlighet
Nä David men, precis som på fäsboken, skulle valet va fint för oss som inte kan hålla reda på alla tusentals trådar och kommentarer som väller in utan bara urskiljningslöst bulkmarkerar som läst när det går över nån slags skamgräns. Min mail har möjlighet
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:27Bättre då att det går att flagga bloggar/pass.
Bättre då att det går att flagga bloggar/pass.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 19:45Appen måste väl läggas in i Androiden först.....eller är det efteråt???????
Appen måste väl läggas in i Androiden först.....eller är det efteråt???????