Quote from Guest on 9 May 2012, 12:49Är det någon som har lyckats koppla ihop två olika kadensmätare till en cykeldator?
Jag har försökt, men inte kommit fram till hur man får det att fungera.
Är det någon som har lyckats koppla ihop två olika kadensmätare till en cykeldator?
Jag har försökt, men inte kommit fram till hur man får det att fungera.
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2012, 12:59Kanske en dum fråga, men varför behöver du mer än en?
Kanske en dum fråga, men varför behöver du mer än en?
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:06Har två cyklar och vill kunna använda edgen till båda.
Har två cyklar och vill kunna använda edgen till båda.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:10På 310:an är det inga problem, jag har två kadensmätare, mannen har tre. Däremot har jag inte en aning om hur det funkar på andra sorter.
På 310:an är det inga problem, jag har två kadensmätare, mannen har tre. Däremot har jag inte en aning om hur det funkar på andra sorter.
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:10Jepp, både på min Edge 305 FR 310XT. Men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. (#)
Jepp, både på min Edge 305 FR 310XT. Men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. (#)
Quote from Elias Engqvist on 9 May 2012, 13:11Aha, du menade inte samtidigt 🙂
Nä, jag har olika system till två av mina cyklar och inget alls på de övriga!
Aha, du menade inte samtidigt 🙂
Nä, jag har olika system till två av mina cyklar och inget alls på de övriga!
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:18Christer: En till högerfoten och en till vänsterfoten? 😉
Christer: En till högerfoten och en till vänsterfoten? 😉
Quote from ellen olsson on 9 May 2012, 13:18Google vet. 🙂
http://forums.roadbikereview.com/components-wrenching/can-multiple-cadence-sensors-paired-garmin-705-a-222917.html
Google vet. 🙂
http://forums.roadbikereview.com/components-wrenching/can-multiple-cadence-sensors-paired-garmin-705-a-222917.html
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:40Elin: Precis, då kan man ta tiden mellan kadensmätarna. På så vis får man fram om man använder mer kraft /cyklar snabbare på en fot i ena riktningen jfr andra. (H)
Elin: Precis, då kan man ta tiden mellan kadensmätarna. På så vis får man fram om man använder mer kraft /cyklar snabbare på en fot i ena riktningen jfr andra. (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:40Fredrik; Tack för tipset. Kollar genast 🙂
Fredrik; Tack för tipset. Kollar genast 🙂