Quote from Guest on 23 May 2012, 08:45Hej alla i cykelgruppen!!
I sommar och höst skall jag cykla enhjuling 6500 km genom Europa tillsammans med min kompis Elin som cyklar vanlig cykel. Detta gör vi för att samla in pengar till Friends och inspirera andra att förverkliga sina drömmar.Genom
Hej alla i cykelgruppen!!
I sommar och höst skall jag cykla enhjuling 6500 km genom Europa tillsammans med min kompis Elin som cyklar vanlig cykel. Detta gör vi för att samla in pengar till Friends och inspirera andra att förverkliga sina drömmar.
Genom
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 08:55Låter underbart!
Har du inte postat om detta här tidigare?
Låter underbart!
Har du inte postat om detta här tidigare?
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 09:29Jo de har jag 🙂 Men det är mycket som har hänt med planeringen så därför så skrev jag ett helt nytt 🙂
Jo de har jag 🙂 Men det är mycket som har hänt med planeringen så därför så skrev jag ett helt nytt 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 09:32Man blir inte annat än glad när man ser ditt youtube-klipp och läser vad du ska göra.
Man blir inte annat än glad när man ser ditt youtube-klipp och läser vad du ska göra.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 11:48Såg en märklig enhjuling igår på väg hem från jobbet.
Den var utrustad med ett styre att vila händerna på. Såg riktigt bekväm ut.
Är det en sådan du cyklar på?
Såg en märklig enhjuling igår på väg hem från jobbet.
Den var utrustad med ett styre att vila händerna på. Såg riktigt bekväm ut.
Är det en sådan du cyklar på?
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 12:11Intressant, i vilket samhälle?
Ungefär som tempostyre på tvåhjuling. Kanske inte lika mycket i tempo-syfte dock.
Intressant, i vilket samhälle?
Ungefär som tempostyre på tvåhjuling. Kanske inte lika mycket i tempo-syfte dock.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 15:56Stockholm, mellan Norrtull och Roslagstull.
Stockholm, mellan Norrtull och Roslagstull.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 16:05Det var kanske Hans!
Det var kanske Hans!