Quote from Guest on 4 January 2012, 10:36Sen färgerna byttes ut i gränssnittet så säger texten vid mouseOver på målen lite fel. Det står att om nålen är i blått fält har jag bra fart mot mitt mål. Men det fältet är ju grönt numer.
Sen färgerna byttes ut i gränssnittet så säger texten vid mouseOver på målen lite fel. Det står att om nålen är i blått fält har jag bra fart mot mitt mål. Men det fältet är ju grönt numer.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 10:46det fältet har alltid varit grönt...
det fältet har alltid varit grönt...
Quote from ellen olsson on 4 January 2012, 11:22Anna: Jag skulle inte våga säga "alltid". Bea har varit med på Funbeat längre tid än jag... 😉
Anna: Jag skulle inte våga säga "alltid". Bea har varit med på Funbeat längre tid än jag... 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 11:29Nä, okej då, men sedan innan funbeat bytte design, och det var väl det det handlade om?
Nä, okej då, men sedan innan funbeat bytte design, och det var väl det det handlade om?
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 17:22.....
.....
Quote from Marléne Lönnqvist on 4 January 2012, 18:23Ja det var kanske grönt innan senaste uppdateringen, är rätt säker på at de var blå en gång i tiden i alla fall i tidernas begynnelse. Vilket som är det ett liiiiitet fel som kan förvirra nykomna.
Ja det var kanske grönt innan senaste uppdateringen, är rätt säker på at de var blå en gång i tiden i alla fall i tidernas begynnelse. Vilket som är det ett liiiiitet fel som kan förvirra nykomna.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 19:10Aha, i tidernas begynnelse! 😉
Ja, det är ett ganska litet fel. Tyvärr finns det så fruktansvärt många småfel på denna sidan nu så jag har givit upp att rapportera dem. Jag konstaterar och går vidare!
Tur att det finns sådana som orkar fortfarande! (t+)
Aha, i tidernas begynnelse! 😉
Ja, det är ett ganska litet fel. Tyvärr finns det så fruktansvärt många småfel på denna sidan nu så jag har givit upp att rapportera dem. Jag konstaterar och går vidare!
Tur att det finns sådana som orkar fortfarande! (t+)
Quote from Marléne Lönnqvist on 4 January 2012, 20:58Olle brukar ju samla ihop småsaker då och då så man kan ju lika gärna ta sig tid att skriva ner det man hittar. Sen så är jag en obotligt mjukvarusystemtestare dessutom, kan liksom inte låta bli att buggrapportera till mina systemutvecklande kollegors för
Olle brukar ju samla ihop småsaker då och då så man kan ju lika gärna ta sig tid att skriva ner det man hittar. Sen så är jag en obotligt mjukvarusystemtestare dessutom, kan liksom inte låta bli att buggrapportera till mina systemutvecklande kollegors för
Quote from Tini Kjellin on 4 January 2012, 21:38Förtret? En testare som faktiskt testare, ser de små detaljerna och skriver lättförståeliga felrapporter är guld värd.
Förtret? En testare som faktiskt testare, ser de små detaljerna och skriver lättförståeliga felrapporter är guld värd.
Quote from Jonny Persson on 4 January 2012, 21:43Ja jag håller med. En bra testare är guld värd och ska uppskattas av systemutvecklarna!
Ja jag håller med. En bra testare är guld värd och ska uppskattas av systemutvecklarna!