Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Sen färgerna byttes ut i gränssnittet så säger texten vid mouseOver på målen lite fel. Det står att om nålen är i blått fält har jag bra fart mot mitt mål. Men det fältet är ju grönt numer.

det fältet har alltid varit grönt...

Anna: Jag skulle inte våga säga "alltid". Bea har varit med på Funbeat längre tid än jag... 😉

Nä, okej då, men sedan innan funbeat bytte design, och det var väl det det handlade om?

.....

Ja det var kanske grönt innan senaste uppdateringen, är rätt säker på at de var blå en gång i tiden i alla fall i tidernas begynnelse. Vilket som är det ett liiiiitet fel som kan förvirra nykomna.

Aha, i tidernas begynnelse! 😉

Ja, det är ett ganska litet fel. Tyvärr finns det så fruktansvärt många småfel på denna sidan nu så jag har givit upp att rapportera dem. Jag konstaterar och går vidare!

Tur att det finns sådana som orkar fortfarande! (t+)

Olle brukar ju samla ihop småsaker då och då så man kan ju lika gärna ta sig tid att skriva ner det man hittar. Sen så är jag en obotligt mjukvarusystemtestare dessutom, kan liksom inte låta bli att buggrapportera till mina systemutvecklande kollegors för

Förtret? En testare som faktiskt testare, ser de små detaljerna och skriver lättförståeliga felrapporter är guld värd.

Ja jag håller med. En bra testare är guld värd och ska uppskattas av systemutvecklarna!

12