Quote from Guest on 18 September 2011, 12:14Jag önskar kunna välja en svensk klassiker som träningsform för att skriva upp min totala tid det tog och för att visa att jag har fullbordat den. Det kan också vara roligt att jämföra med andra som valt att registrera sin svenska klassiker och inte bara
Jag önskar kunna välja en svensk klassiker som träningsform för att skriva upp min totala tid det tog och för att visa att jag har fullbordat den. Det kan också vara roligt att jämföra med andra som valt att registrera sin svenska klassiker och inte bara
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 12:24Men om det blir som ett träningspass så reggar du ju den dubbla tiden i så fall, dels på varje del av klassikern och dels som klassikerns tid...
Men om det blir som ett träningspass så reggar du ju den dubbla tiden i så fall, dels på varje del av klassikern och dels som klassikerns tid...
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 12:39Ja, det är det som är problemet.
Ja, det är det som är problemet.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 12:50Man skulle med andra ord ha "tävlingspaket" med flera lopp i? Låter som en hierarkisk uppdelning av lopp. Kanske inte helt dumt?
Man skulle med andra ord ha "tävlingspaket" med flera lopp i? Låter som en hierarkisk uppdelning av lopp. Kanske inte helt dumt?
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 13:09Jag använder resultatjakt.se för det men det bästa skulle ju vara om man kunde göra samma sak på fb.
Jag använder resultatjakt.se för det men det bästa skulle ju vara om man kunde göra samma sak på fb.
Quote from Elias Engqvist on 18 September 2011, 15:53Just Jenny, det kallas multisport och jag har önskat/propagerat för det länge. Man skulle i princip kunna använda intervall-konceptet, bara med möjligheten att speca sport för varje intervall (om man vill) - sen får Olle se till inte räkna dubbelt iofs :-
Just Jenny, det kallas multisport och jag har önskat/propagerat för det länge. Man skulle i princip kunna använda intervall-konceptet, bara med möjligheten att speca sport för varje intervall (om man vill) - sen får Olle se till inte räkna dubbelt iofs :-