Quote from Guest on 2 January 2012, 09:44Hej på er. Tänkte göra lite reklam för mitt sommarprojekt... kort utryckt ett entimmesrekord på väg, istället för velodrom. Vore kul om någon ville haka på, så att man får lite press på sig att prestera! Välj mellan modern och klassisk klass 🙂
Titta gär
Hej på er. Tänkte göra lite reklam för mitt sommarprojekt... kort utryckt ett entimmesrekord på väg, istället för velodrom. Vore kul om någon ville haka på, så att man får lite press på sig att prestera! Välj mellan modern och klassisk klass 🙂
Titta gär
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 09:54Roligt! 🙂
Roligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 12:08Kul idé, låter värt att prova framåt vårkanten om jag hittar nån lämplig bana i närheten av malmö. (Utomhusvelodromen i Trelleborg är i bedrövligt skick tyvärr...)
Almåsa open är en annan online tävling, titta gärna på deras hemsida om du vill ha lite in
Kul idé, låter värt att prova framåt vårkanten om jag hittar nån lämplig bana i närheten av malmö. (Utomhusvelodromen i Trelleborg är i bedrövligt skick tyvärr...)
Almåsa open är en annan online tävling, titta gärna på deras hemsida om du vill ha lite in
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 12:38Hmm..., funderar på var det skulle kunna gå att göra en sådan sak. Nära hemma blir det nog inte så värst, bor mitt i Stockholms innerstad. Slingor på 1500m är lite lurigt, det är lite för kort för att man normalt ska bygga vägar runt på det sättet om det
Hmm..., funderar på var det skulle kunna gå att göra en sådan sak. Nära hemma blir det nog inte så värst, bor mitt i Stockholms innerstad. Slingor på 1500m är lite lurigt, det är lite för kort för att man normalt ska bygga vägar runt på det sättet om det
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 12:44Nån mindre flygplats borde väl gå att hyra en timme.
Nån mindre flygplats borde väl gå att hyra en timme.
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 12:48Ljungbyhed.
Ljungbyhed.
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 13:23Mindre sportarenor brukar ju ha asfalterade löparbanor, kan inte det funka?
Mindre sportarenor brukar ju ha asfalterade löparbanor, kan inte det funka?
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 14:15Petter: Man skulle ju kunna ha en separat liggcykelklass också, för den delen. Helt enkelt stryka alla regler.
Petter: Man skulle ju kunna ha en separat liggcykelklass också, för den delen. Helt enkelt stryka alla regler.
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 14:17Både flygplats och sportarena låter ju vettigt. För min del lär det nog bli ett industriområde, eftersom jag inte har någon av de förstnämnda på rimligt cykelavstånd. Det finns ju en fördel med att kunna ge sig dit på kort varsel, när det dyker upp en vin
Både flygplats och sportarena låter ju vettigt. För min del lär det nog bli ett industriområde, eftersom jag inte har någon av de förstnämnda på rimligt cykelavstånd. Det finns ju en fördel med att kunna ge sig dit på kort varsel, när det dyker upp en vin
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 15:54Pär: nä inte alla regler. Skulle någon få för sig att köra helkåpat så kan det nog bli hastigheter över de tillåtna på allmän väg..
Pär: nä inte alla regler. Skulle någon få för sig att köra helkåpat så kan det nog bli hastigheter över de tillåtna på allmän väg..