Quote from Guest on 17 March 2011, 18:56Halloj!
Gjorde ett submaxtest häromdan. Cyklade på 60 kadens med 0,5 i motstånd. Ökade sen till 2 i motstånd, fortfarande 60 kadens. Höjde motståndet oc sänkte kadensen till 50 för att slutligen med samma motstånd öka kadensen till 60 igen.
Under alla i
Halloj!
Gjorde ett submaxtest häromdan. Cyklade på 60 kadens med 0,5 i motstånd. Ökade sen till 2 i motstånd, fortfarande 60 kadens. Höjde motståndet oc sänkte kadensen till 50 för att slutligen med samma motstånd öka kadensen till 60 igen.
Under alla i
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 19:06Det beror väl på. Om man ändrar motståndet genom att ändra utväxlingen så borde ju farten öka. Om man ändrar motståndet genom att öka friktionen och hålla utväxlingen konstant så blir det ingen skillnad på farten.
Det beror väl på. Om man ändrar motståndet genom att ändra utväxlingen så borde ju farten öka. Om man ändrar motståndet genom att öka friktionen och hålla utväxlingen konstant så blir det ingen skillnad på farten.
Quote from Lena O on 17 March 2011, 19:17trampa du lika fort på samma växel vara det sig uppför eller på platten förbli hastigheten detsamma eller hur?
trampa du lika fort på samma växel vara det sig uppför eller på platten förbli hastigheten detsamma eller hur?
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 19:50haha, visst är det så. tror jag går och lägger mig nu 😛
haha, visst är det så. tror jag går och lägger mig nu 😛