Quote from Guest on 23 May 2011, 09:59Tolv veckor – tre utmaningar varje gång
I sommaren 2011 bjuder IKHP på En triathlon mitt i veckan under tolv veckor. Första onsdagen är den 15:e juni och vi avslutar sommaren med ett personligt rekord den 31 augusti.
Kan du simma, cykla och springa elle
Tolv veckor – tre utmaningar varje gång
I sommaren 2011 bjuder IKHP på En triathlon mitt i veckan under tolv veckor. Första onsdagen är den 15:e juni och vi avslutar sommaren med ett personligt rekord den 31 augusti.
Kan du simma, cykla och springa elle
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:09Vilken otroligt bra idé!! Önskar att jag bodde i Jönköping/Huskvarna!
Vilken otroligt bra idé!! Önskar att jag bodde i Jönköping/Huskvarna!
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 10:38Gillar fördelningen av grenarna (t+)
Bra initiativ...
Gillar fördelningen av grenarna (t+)
Bra initiativ...
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 15:37Låter riktigt roligt. Jag ska dra med några tävlingstvivlande kompisar.
Låter riktigt roligt. Jag ska dra med några tävlingstvivlande kompisar.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 07:33Vi har kört i ett par år nu på sommaren och har ett stadigt snitt runt 30 deltagande. Tyvärr är det lite svårt att locka med inomhusträningen på hösten.
Vi har kört i ett par år nu på sommaren och har ett stadigt snitt runt 30 deltagande. Tyvärr är det lite svårt att locka med inomhusträningen på hösten.