Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Så att man kan utmana andra medlemmar eller ickemedlemmar?
Ställa upp sin egna mätning sinsemellan kanske?
Iaf att man fick ett meddelande om man kommit på någons lista (och om man blir struken), eller kan få upp en lista på vilka som har en på sin lista?

Hur menar du att utmaningen ska fungera?

låter bra, det kan poppa upp som ett systemmeddelande?

typ:
X har lagt till dig på sin kompis/tävlingslista, vill du lägga till honom/henne på din?

Det enkalste äör som Anna beskriver, sedan kna mna fundera på mer avancerade varianter. Skulle ju kunna gå att få upp som en separat mätare eller ngt där man ser vem som ligger först?
"Mitt mål : Ligga före Anna. (i ......)"

Fiffig idé med alerten om att någon lagt till en på sin lista! Skriver upp!

Men det andra förstår jag inte, vad är det för skillnad på "Skulle ju kunna gå att få upp som en separat mätare eller ngt där man ser vem som ligger först?" och på den personliga

Jag tolkade det från början som att man skulle kunna göra en mer specifik utmaning? T ex att jag skulle utmana Lingling på vem som har mest registrerad löpning under en månad eller så. Jag vet inte om det var så det var tänkt, men det hade varit rätt cool

Aha!! Då är jag med. Ja nåt sånt vore skoj!

Jo t ex, och då kunde man kanske få upp en mätare av ngt slag över kalendern över hur utmaningen ligger, vem som leder, eller kanske som att man kör på samma mål;
T ex om både jag och Caroline tränar för Tjejvättern och ska ha cyklat 30 mil före 15/5 t e

låter kul!

precis vad vi sitter och funderar på i våra grupper. vi är inte ense om vad som skall räknas in i topp-minutrarna. vissa irriterar sig på att man skriver upp vattenjympa eller pilates eftersom man får "extra minuter" enligt dom (i vår grupp) som endast kö

12