Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingaren6Ramlösa
You need to log in to create posts and topics.

12

I Helsingborg under RAMLÖSA BRUNNSDAG
SÖNDAG 15 JUNI

Årets tema för Brunnsdagen är att må bra... Och visst mår vi bättre av att röra på oss!

Spring i loppet en6Ramlösa från Stortorget till Källan i Brunnsparken. Starten går kl 10:00.

Anmälan hos Fris

Roligt! Jag är uppvuxen precis bredvid källan så det hade varit skoj. Förr fanns Brunnsloppet som numera är Helsingborgs terränglopp och ligger i Jordbodalen istället.

Själv så rehabbar jag nog efter Stockholm Marathon men känner jag mig pigg och kry den

Jag ska tyvärr bara delta som funktionär men hoppas se flera "kända" profiler på vägen - jag ska HEJA på er allihopa! 🙂

Halli Hallå - slår ett slag för en snabb 6:a.
Kom igen och anmäl er - det blir en trevlig dag!

Jag tror jag ska springa. Benen känns helt ok efter Stockholm redan nu och ska ut imorgon och springa för testa benen. Går det att efteranmäla sig på plats?

Jag hade gärna varit med och sprungit, men vill inte köra till Helsingborg bara för att anmäla mig! Efteranmälan kan ju vara ett alternativ (H:)

Maria

Hur går det för Dig med löpningen? Är Du igång igen eller glider Du endast runt i Dina snygga cykelskor med passande tillbhör på två hjul?

ska kolla det där med efteranmälan.....förstår att det hade varit smidigt.

Nja, jag glassar mest runt på 2 hjul, Harald.
Men den 25.e ska jag ner och ta ut inlägg.
Sen du 🙂

Hoppas att Du har det bra på Din Scott Speedster!
Ser i en annan tråd att Du har en halvmara i Köpenhamn i höst i Din träningskalender. Skall Du tjuvträna Din rackare 😀 Jättekul att Du är på G Maria. Lycka till! Vi får peppa varandra fram mot Göteborgsva

Maria: Vore kanon om du kunde kolla det. Förvisso går jag förbi Friskis rätt ofta men jag tycker om att hålla dörren öppen så jag kan välja in i sista.

För övrigt vill jag ha tillbaka Ramlösaloppet som numera är Helsingborgs terränglopp och går i Jordbod

12