Quote from Guest on 13 June 2011, 15:04På lördag får jag en dags cykling på själland, med utgångspunkt från helsingborg (ja, Helsingör egentligen). Har du nåt bra tips på en runda som passerar ett bra lunchställe? 10-13 mil skulle jag nog vilja hålla mig till.
På lördag får jag en dags cykling på själland, med utgångspunkt från helsingborg (ja, Helsingör egentligen). Har du nåt bra tips på en runda som passerar ett bra lunchställe? 10-13 mil skulle jag nog vilja hålla mig till.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 15:14Gilleleje, Nackehoved, Hilleröd, Alleröd, Rungsted, Strandvejen, Helsingör.
Gilleleje, Nackehoved, Hilleröd, Alleröd, Rungsted, Strandvejen, Helsingör.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 18:52Lunch i den stora småbåtshamnen i Rungsted. Större båtar att glo på och mixat folk.
Annars finns det enkel fiskmat i hamnarna Gilleleje och Hornbeck. I Tilsvidelejes mysiga backe ner mot havet finns Restauranger Cafeer och glassbarer.http://www.e-pages.
Lunch i den stora småbåtshamnen i Rungsted. Större båtar att glo på och mixat folk.
Annars finns det enkel fiskmat i hamnarna Gilleleje och Hornbeck. I Tilsvidelejes mysiga backe ner mot havet finns Restauranger Cafeer och glassbarer.