Quote from Guest on 23 June 2014, 11:11http://www.enhornalopning.com/arrangemang
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 11:21Detta låter intressant. Måste man vara med i en friidrottsförening tror ni? Eftersom det står så hä menar jag: Anmälningsavgift: 80 kr faktureras deltagande föreningar i efterskott.
Detta låter intressant. Måste man vara med i en friidrottsförening tror ni? Eftersom det står så hä menar jag: Anmälningsavgift: 80 kr faktureras deltagande föreningar i efterskott.
Quote from Funbeat user on 23 June 2014, 19:17prova å maila ? hassenilsson1@spray.se
prova å maila ? hassenilsson1@spray.se
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 20:21Ska man springa B-Heatet (start 19.00) behöver man inte vara med i någon förening.
Ska man springa B-Heatet (start 19.00) behöver man inte vara med i någon förening.
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 11:35Tack för svar. Jag är anmäld till B-heatet. Hoppas man kan hitta någon som siktar på ungefär samma tid. Inte varit under 37minuter på 15 år, men med god hjälp ska det inte vara omöjligt.
Tack för svar. Jag är anmäld till B-heatet. Hoppas man kan hitta någon som siktar på ungefär samma tid. Inte varit under 37minuter på 15 år, men med god hjälp ska det inte vara omöjligt.
Quote from Funbeat user on 30 June 2014, 21:56Andreas: Heatindelningen är nu klar och vi har hamnat i samma heat. Vi syns på startlinjen. Lycka till!
Andreas: Heatindelningen är nu klar och vi har hamnat i samma heat. Vi syns på startlinjen. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 1 July 2014, 16:03Marcus, vad kul. Heatet ser ju på pappret helt perfekt ut för att överträffa sig själv! Lycka till!
Marcus, vad kul. Heatet ser ju på pappret helt perfekt ut för att överträffa sig själv! Lycka till!
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 13:50Vill bara berömma detta arrangemang! Det var riktigt kul trots att jag misslyckades totalt. Kommer tillbaka starkare nästa år!
Vill bara berömma detta arrangemang! Det var riktigt kul trots att jag misslyckades totalt. Kommer tillbaka starkare nästa år!
Quote from Funbeat user on 3 July 2014, 16:01Jag håller med Andreas - jag är verkligen imponerad av arrangementet.
Jag håller med Andreas - jag är verkligen imponerad av arrangementet.