Quote from Guest on 5 December 2006, 12:59Två små saker gör det nu enklare att utmana sina kompisar och att påminna dem om att röra på sig:
Din topplista har gjorts om något för att det ska vara ännu enklare att utmana kompisar på träning. Skriv in e-postadressen och klicka på nästa. När du skic
Två små saker gör det nu enklare att utmana sina kompisar och att påminna dem om att röra på sig:
Din topplista har gjorts om något för att det ska vara ännu enklare att utmana kompisar på träning. Skriv in e-postadressen och klicka på nästa. När du skic
Quote from Sebastian Magnusson on 5 December 2006, 13:09Smart idé! (H)
Smart idé! (H)
Quote from Håkan Lilja on 6 December 2006, 10:25Hehe, jag har redan trackat lite folk på min träningslista... (H)
Hehe, jag har redan trackat lite folk på min träningslista... (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 6 December 2006, 14:59Samma här (V)
Samma här (V)
Quote from Camilla Höög on 11 December 2006, 14:15Jag lade till en kompis genom att skriva en av hans mailadresser och tryckte sen på nästa. Det fungerar bra, men han registrerade sig med en annan mailadress. Det innebär att mailadressen jag skickade till ligger kvar i min topplista och jag kommer inte p
Jag lade till en kompis genom att skriva en av hans mailadresser och tryckte sen på nästa. Det fungerar bra, men han registrerade sig med en annan mailadress. Det innebär att mailadressen jag skickade till ligger kvar i min topplista och jag kommer inte p
Quote from Funbeat user on 13 December 2006, 18:01Automagiskt!
Automagiskt!
Quote from Funbeat user on 14 December 2006, 00:28Olle är automagisk... ta bort auto 🙂
Olle är automagisk... ta bort auto 🙂