Quote from Guest on 26 September 2011, 20:46Hej.
Någon som har efarenhet av en Bianchi Vento 606? Hittade en cykelhandlare i Göteborg som säljer den modellen för 5 000 kr. Funderar på om det skulle vara något för Vätternrundan. Bör påpekas att jag knappt hittar någon information om den cykeln på nä
Hej.
Någon som har efarenhet av en Bianchi Vento 606? Hittade en cykelhandlare i Göteborg som säljer den modellen för 5 000 kr. Funderar på om det skulle vara något för Vätternrundan. Bör påpekas att jag knappt hittar någon information om den cykeln på nä
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:56Jag får massor av träffar på Bianchi Vento 606, men alla handlar om rätt gamla cyklar, från början av 1990-talet ungefär. De har stålram och växelreglage på ramen. Är det en sådan din handlare säljer? Jag tycker du ska titta på en modernare cykel. Det har
Jag får massor av träffar på Bianchi Vento 606, men alla handlar om rätt gamla cyklar, från början av 1990-talet ungefär. De har stålram och växelreglage på ramen. Är det en sådan din handlare säljer? Jag tycker du ska titta på en modernare cykel. Det har
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 21:24Cyklarna är helt nya och har växelspakarna inbyggda i handbromsarna på styret.
Cyklarna är helt nya och har växelspakarna inbyggda i handbromsarna på styret.