Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelErfarenheter av www.rosebikes.se
You need to log in to create posts and topics.

Någon som har handlat från http://www.rosebikes.se och vill dela med sig av erfarenheter från den firman?
Verkar vara bra priser dock är det kort/förskottsbetalning som gäller. Finns det någon svensk cykelhandlare som håller lika låga priser på cykeldelar?

Säkra att handla från, jag betalade med VISA. Snabb mailsupport. Tveksamt om någon svensk handlare kommer ned i de tyska resp. brittiska shoparnas priser.

Kadens har i något/några av de senaste nummren haft med cyklar från Rose vid deras tester. Har fått bra betyg.

Jag har bara handlat delar därifrån, inga cyklar men allt sköttes klockrent. Bra priser, snabb leverans. Tysk punktlighet.
Jag har en önskelista där som bara växer och växer.

Instämmer med ovanstående, jag har handlat där i flera år utan några som helst problem. Hemsidan är rätt rörig dock.

/Jesper

Har gjort 2 separata beställningar från rosebikes.se (bl.a.däck och belysning), kanske något längre leveranstid än från t.ex. cyclecomponents i Sverige men helt ok. Verkar helt pålitligt.

Fick min nya cykel från Rose idag, den skickades exakt på dagen det datum som det stod i orderbekräftelsen!
Bra & supersnabb mailkontakt. jag betalade med visa och pengarna reserveras först och dras sen när cykeln skickas, hur enkelt som helst.
Prismässig

Bra mailsupport och överlag verkar det vara ett bra företag MEN extremt långa väntetider på dom "billigare" cyklarna. Jag beställde en Pro SL-200 tror jag den hette och dom kunde inte leverera förrän i mitten av Augusti.. Okej om du vill ha den som är bru