Quote from Guest on 15 September 2011, 11:16På Eriksdalsbadet i Stockholm arrangerar man den 24 september ett triathloninspirerat gruppträningspass - Eriksdalstriss.
Simning 500 m, ett spinningpass och sen utomhuslöpning. Någon som varit med på detta tidigare?
http://www.stockholm.se/KulturFrit
På Eriksdalsbadet i Stockholm arrangerar man den 24 september ett triathloninspirerat gruppträningspass - Eriksdalstriss.
Simning 500 m, ett spinningpass och sen utomhuslöpning. Någon som varit med på detta tidigare?
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 11:26Skulle gissa att ganska många är på Lidingö just då
Skulle gissa att ganska många är på Lidingö just då
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 11:30Tack för informationen, Christer!
Skulle dock gissa att ganska många inte är på Lidingö just då.
Tack för informationen, Christer!
Skulle dock gissa att ganska många inte är på Lidingö just då.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:15Grabbar, varför gnabbas om var "ganska många" kommer att vara eller inte på lördag?
Vad jag förstår har "Trissen" 32 platser (23 lediga just nu) och LL hade närmare 40000 anmälda förra året (alla sträckor, alla dagar, inte bara lördagen, jag vet 🙂 ).
Grabbar, varför gnabbas om var "ganska många" kommer att vara eller inte på lördag?
Vad jag förstår har "Trissen" 32 platser (23 lediga just nu) och LL hade närmare 40000 anmälda förra året (alla sträckor, alla dagar, inte bara lördagen, jag vet 🙂 ).