Quote from Guest on 29 March 2009, 21:31Hej!
Tänkte bara kolla om det är någon som kan berätta hur det är att cykla eslöv Gran fondo 135km? Hur mycket backar är det egentligen.....Själv är jag inte supersnabb. Hur är loppet annars? Cyklade Vättern rundan förra året på 13h. Men är lite sugen p
Hej!
Tänkte bara kolla om det är någon som kan berätta hur det är att cykla eslöv Gran fondo 135km? Hur mycket backar är det egentligen.....Själv är jag inte supersnabb. Hur är loppet annars? Cyklade Vättern rundan förra året på 13h. Men är lite sugen p
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:41Skåne är platt så det är tre små stigningar som ska forceras. Det går bitvis riktigt fort och många blir trötta.
Det är en upplevelse och alla kan komma runt.
39-26 är ganska lämplig utväxling.
Skåne är platt så det är tre små stigningar som ska forceras. Det går bitvis riktigt fort och många blir trötta.
Det är en upplevelse och alla kan komma runt.
39-26 är ganska lämplig utväxling.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:01Jag tror inte att du ska lyssna på David just i denna fråga. 3 små stigningar? Jojo. Knappast. Vi skåningar är inte vana att cykla i backar, än mindre om man i huvudsak har platta Vätternrundan som referens.
Fondot i Eslöv är ett supertrevligt och välarr
Jag tror inte att du ska lyssna på David just i denna fråga. 3 små stigningar? Jojo. Knappast. Vi skåningar är inte vana att cykla i backar, än mindre om man i huvudsak har platta Vätternrundan som referens.
Fondot i Eslöv är ett supertrevligt och välarr
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:04Då har du inte kört Truedsfällan om du anser att Lotta är det värsta i Skåne.
Sedan har vi några pärlor till på Hallandsåsen.
Då har du inte kört Truedsfällan om du anser att Lotta är det värsta i Skåne.
Sedan har vi några pärlor till på Hallandsåsen.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:07Hej!
Jag kollade lite resultatlistor från 2008, finns lite om det här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=379866
(men det har du kanske redan sett?)
Det är inte någon som har en tcx-fil eller som lagt upp bansträckningen här på FB?
J
Hej!
Jag kollade lite resultatlistor från 2008, finns lite om det här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=379866
(men det har du kanske redan sett?)
Det är inte någon som har en tcx-fil eller som lagt upp bansträckningen här på FB?
J
Quote from ellen olsson on 29 March 2009, 22:08Truedsfällan och flera av de andra godsakerna på Hallandsåsen ligger väl i Halland?
Truedsfällan och flera av de andra godsakerna på Hallandsåsen ligger väl i Halland?
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:09Nejdå. det är Skåne. Halland börjar på sluttningens början.
Nejdå. det är Skåne. Halland börjar på sluttningens början.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:23Hmm, jag satt för ett tag sedan och ritade in hela rundan här på FunBeat under Träningsrundor. Men den verkar ha gått upp i rök bara. 🙁
Så, om det är någon som har en Garmin TCX-fil på rundan jag kunde få så hade det varit kanon!
Hmm, jag satt för ett tag sedan och ritade in hela rundan här på FunBeat under Träningsrundor. Men den verkar ha gått upp i rök bara. 🙁
Så, om det är någon som har en Garmin TCX-fil på rundan jag kunde få så hade det varit kanon!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:39Tack för tipset David, det ligger ju lite avsides men jag ska prova när jag har vägarna förbi. Själv håller jag till på Romeleåsen, en liten oansenlig kulle i södern.
Tack för tipset David, det ligger ju lite avsides men jag ska prova när jag har vägarna förbi. Själv håller jag till på Romeleåsen, en liten oansenlig kulle i södern.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 08:14"oansenlig kulle i södern"
Jo backarna i trekanten Blentarp,Stenberget,Dörröd tar man ju lätt som en plätt!
"oansenlig kulle i södern"
Jo backarna i trekanten Blentarp,Stenberget,Dörröd tar man ju lätt som en plätt!