Quote from Guest on 10 September 2009, 11:24Eslövsloppet
9km MS, KS, M35-M55, Motion (M&K)
4.7km K35-K75, Motion (M&K)http://www.eai.se/friidrott/Data/Eslovsloppet/eslovsloppet-2009-10-18.pdf
Eslövsloppet
9km MS, KS, M35-M55, Motion (M&K)
4.7km K35-K75, Motion (M&K)
http://www.eai.se/friidrott/Data/Eslovsloppet/eslovsloppet-2009-10-18.pdf
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 11:34Är det nån som vet nåt mer om det här loppet? Det finns ju ingen information om bansträckning o.s.v. i inbjudan. Kanske nån här på Funbeat som sprungit loppet innan?
Är det nån som vet nåt mer om det här loppet? Det finns ju ingen information om bansträckning o.s.v. i inbjudan. Kanske nån här på Funbeat som sprungit loppet innan?
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 20:24Nej, jag har heller aldrig kutat det där loppet, men ställer samma frår.
Nej, jag har heller aldrig kutat det där loppet, men ställer samma frår.
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 09:21Jag har sprungit det en gång, men att rita en karta baserat på det tunnelseendet dristar jag mig inte till. Man startade utanför skolan, sen sprang man österut under landsvägen och in i skogen. Till slut kom man tillbaka genom samma tunnel under vägen ige
Jag har sprungit det en gång, men att rita en karta baserat på det tunnelseendet dristar jag mig inte till. Man startade utanför skolan, sen sprang man österut under landsvägen och in i skogen. Till slut kom man tillbaka genom samma tunnel under vägen ige
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 19:30Jag har sprungit Eslövsloppet en gång och det var för två år sedan. Det är inte speciellt kuperat utan några med och motlut förutom när man ska under viadukten. Det är ganska rak bansträkning på skogsvägar med 90°-svängar.
Starten är vid en skola och mål
Jag har sprungit Eslövsloppet en gång och det var för två år sedan. Det är inte speciellt kuperat utan några med och motlut förutom när man ska under viadukten. Det är ganska rak bansträkning på skogsvägar med 90°-svängar.
Starten är vid en skola och mål