Quote from Guest on 22 October 2013, 13:08Hej,
Hur gör jag egna etapper(split-tider) i den nya appen. Jag hittar ingen funktion för detta, bara er auto-etapp.
Hej,
Hur gör jag egna etapper(split-tider) i den nya appen. Jag hittar ingen funktion för detta, bara er auto-etapp.
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 13:18när man öppna appen, slide till nästa skärm.
där finns det etapper.
klicka man på 1km och ändra till valfria längd
när man öppna appen, slide till nästa skärm.
där finns det etapper.
klicka man på 1km och ändra till valfria längd
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 13:23Vid grundmenyn eller vid inspelning av pass? Oavsett så hittar jag ingen stans där jag kan ändra till valfri längd
Inställningar -> Autoetapp -> Här kan jag bara slå av och på autoetapp, vilja längd för autoetapp och enhet
Under inspelning av pass komme
Vid grundmenyn eller vid inspelning av pass? Oavsett så hittar jag ingen stans där jag kan ändra till valfri längd
Inställningar -> Autoetapp -> Här kan jag bara slå av och på autoetapp, vilja längd för autoetapp och enhet
Under inspelning av pass komme
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 13:39starta appen
slide till vänster
där kan man ser pass, inställningar, logga ut och tips en kompis
det är under inställning
autoetapp -- klicka på
sedan är det check för autoetapp eller den valfri som ligger under. är ställt till 1km som std. du få
starta appen
slide till vänster
där kan man ser pass, inställningar, logga ut och tips en kompis
det är under inställning
autoetapp -- klicka på
sedan är det check för autoetapp eller den valfri som ligger under. är ställt till 1km som std. du få
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 13:51Tack för ditt snabba svar Ryan,
Men jag vill inte ha någon Auto-etapp iöverhudud-taget så att ställa den till 10 km blir ju fel. På den gamla appen fanns en knapp för mellantid, finns det ingen sådan längre?Att kunna göra egna mellantider är ju en av
Tack för ditt snabba svar Ryan,
Men jag vill inte ha någon Auto-etapp iöverhudud-taget så att ställa den till 10 km blir ju fel. På den gamla appen fanns en knapp för mellantid, finns det ingen sådan längre?
Att kunna göra egna mellantider är ju en av
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 14:02nu är jag inomhus så jag kan inte testa men jag tror om du klicka på "spela in ett pass"
sedan innan du starta "slide" till vänster till den siste sidan.
där ser man en etapp knapp. när jag starta min inspelning på mitt bort kan jag klicka på den etapp
nu är jag inomhus så jag kan inte testa men jag tror om du klicka på "spela in ett pass"
sedan innan du starta "slide" till vänster till den siste sidan.
där ser man en etapp knapp. när jag starta min inspelning på mitt bort kan jag klicka på den etapp
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 14:04Jag sitter iof också inne. MEn opavsett gps eller inte borde jag kunde gör en etapp där ti& Sträcka sparas. Saknar GPS blir förstås sträckan 0
Jag sitter iof också inne. MEn opavsett gps eller inte borde jag kunde gör en etapp där ti& Sträcka sparas. Saknar GPS blir förstås sträckan 0
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 14:23stämmer. jag testade att går runt och fick ingen etapper.
jag hade gärna fått tillbaka den funtkion också
stämmer. jag testade att går runt och fick ingen etapper.
jag hade gärna fått tillbaka den funtkion också
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 09:54När vi skissade på nya appen kom vi fram till att den funktionen inte användes. Men uppenbarligen drog vi fel slutsatser. Vi ska fundera på hur den kan återinföras.
Ni som använde den, vad tror ni om att man får välja under inställningar om knappen för L
När vi skissade på nya appen kom vi fram till att den funktionen inte användes. Men uppenbarligen drog vi fel slutsatser. Vi ska fundera på hur den kan återinföras.
Ni som använde den, vad tror ni om att man får välja under inställningar om knappen för L
Quote from Funbeat user on 4 November 2013, 09:57jag använda inte låg/hög-konstrast-knappen men skulle gärna kunna har Split-tids-knapp istället
jag använda inte låg/hög-konstrast-knappen men skulle gärna kunna har Split-tids-knapp istället