Quote from Guest on 29 August 2011, 11:10Jag måste ha missat något...
När jag överför mina pass till SportTracks (tredjepartsprogramvara som jag är nöjd med) så kan jag när jag tittar på passet välja att visa etapper. Antingen då etapper som klockan spelat in (tex vid intervallträning) eller a
Jag måste ha missat något...
När jag överför mina pass till SportTracks (tredjepartsprogramvara som jag är nöjd med) så kan jag när jag tittar på passet välja att visa etapper. Antingen då etapper som klockan spelat in (tex vid intervallträning) eller a
Quote from Camilla Höög on 29 August 2011, 11:20Aktivera autolap så tas mellantider automatiskt.
Aktivera autolap så tas mellantider automatiskt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 12:32Och för att förtydliga, det går inte på Funbeat att i efterhand "simulera" etapper som i Sporttracks.
Och för att förtydliga, det går inte på Funbeat att i efterhand "simulera" etapper som i Sporttracks.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 12:33Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:49ST2funbeat är en plugin till sporttracks som exporterar aktiviteter från ST till funbeat. Den exporterar även etapper. Det ska vara det val av etapper du gjort för tillfället i ST som används. Använder du denna plugin eller importerar du garmin-filerna en
ST2funbeat är en plugin till sporttracks som exporterar aktiviteter från ST till funbeat. Den exporterar även etapper. Det ska vara det val av etapper du gjort för tillfället i ST som används. Använder du denna plugin eller importerar du garmin-filerna en
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:32Nice, jag anävnde st2funbeat idag för att dela upp ett pass innan jag exporterade, och funderade på just om det gick det du beskrev.
Skall nog använde det där lite mer, tycker att det är en bra grej du har fixat! (t+)
Nice, jag anävnde st2funbeat idag för att dela upp ett pass innan jag exporterade, och funderade på just om det gick det du beskrev.
Skall nog använde det där lite mer, tycker att det är en bra grej du har fixat! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 23:02@Stefan
Jag ska testa den.Hittills har jag importerat filerna separat till ST respektive Funbeat. Men det känns ju lite 80-tal... 😉
@Stefan
Jag ska testa den.
Hittills har jag importerat filerna separat till ST respektive Funbeat. Men det känns ju lite 80-tal... 😉
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 18:31Hur installerar jag min plugin till ST? Dubbelklicka verkar iaf inte vara lösningen! :@
Hur installerar jag min plugin till ST? Dubbelklicka verkar iaf inte vara lösningen! :@
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 19:08Björn: Det är inte så att du, liksom jag, har ST version 2 installerad? Då behöver du en annan plugin.
Björn: Det är inte så att du, liksom jag, har ST version 2 installerad? Då behöver du en annan plugin.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 19:45Jag får det inte att fungera med användardefinerade intervaller. De syns fint i ST3, men inte i Funbeat. Vad gör jag fel?
Jag får det inte att fungera med användardefinerade intervaller. De syns fint i ST3, men inte i Funbeat. Vad gör jag fel?