Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag måste ha missat något...

När jag överför mina pass till SportTracks (tredjepartsprogramvara som jag är nöjd med) så kan jag när jag tittar på passet välja att visa etapper. Antingen då etapper som klockan spelat in (tex vid intervallträning) eller a

Aktivera autolap så tas mellantider automatiskt.

Och för att förtydliga, det går inte på Funbeat att i efterhand "simulera" etapper som i Sporttracks.

Tack för hjälpen!

ST2funbeat är en plugin till sporttracks som exporterar aktiviteter från ST till funbeat. Den exporterar även etapper. Det ska vara det val av etapper du gjort för tillfället i ST som används. Använder du denna plugin eller importerar du garmin-filerna en

Nice, jag anävnde st2funbeat idag för att dela upp ett pass innan jag exporterade, och funderade på just om det gick det du beskrev.

Skall nog använde det där lite mer, tycker att det är en bra grej du har fixat! (t+)

@Stefan
Jag ska testa den.

Hittills har jag importerat filerna separat till ST respektive Funbeat. Men det känns ju lite 80-tal... 😉

Hur installerar jag min plugin till ST? Dubbelklicka verkar iaf inte vara lösningen! :@

Björn: Det är inte så att du, liksom jag, har ST version 2 installerad? Då behöver du en annan plugin.

Jag får det inte att fungera med användardefinerade intervaller. De syns fint i ST3, men inte i Funbeat. Vad gör jag fel?

12