Quote from Guest on 16 May 2011, 06:50Hej
Får "ett fel har uppstått" pop uppen när jag försöker ladda in data från min Garmin 310xt. Inläsningen har inte funkat sen igår. Någon mer som har problem? Jag har inte ändrat något av mina program eller hur jag brukar göra.
mvh
Johan
Hej
Får "ett fel har uppstått" pop uppen när jag försöker ladda in data från min Garmin 310xt. Inläsningen har inte funkat sen igår. Någon mer som har problem? Jag har inte ändrat något av mina program eller hur jag brukar göra.
mvh
Johan
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:00Det går inte att redigera träning heller så det är nog symptom på samma fel.
Det går inte att redigera träning heller så det är nog symptom på samma fel.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:00samma här!!
har du mailat Olle??
samma här!!
har du mailat Olle??
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:02Nope, vet inte hur processen funkar kring systemfel riktigt... Vad har Olle för mail?
Nope, vet inte hur processen funkar kring systemfel riktigt... Vad har Olle för mail?
Quote from ellen olsson on 16 May 2011, 07:03Det går inte att titta på ett träningspass. Det verkar vara samma fel som det som dykt upp ett par gånger tidigare den senaste tiden. Maila Olle.
Det går inte att titta på ett träningspass. Det verkar vara samma fel som det som dykt upp ett par gånger tidigare den senaste tiden. Maila Olle.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:06jag kan kontakta olle! annars funkar det att skicka ett PM till honom..
jag kan kontakta olle! annars funkar det att skicka ett PM till honom..
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:08Ok, maila honom du. Tack!
Ok, maila honom du. Tack!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 07:10Klart!!
Hoppas att det är snabbt fixat.
Klart!!
Hoppas att det är snabbt fixat.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 08:05Nu är det fixat!
Tack alla som rapporterat om felet!
Nu är det fixat!
Tack alla som rapporterat om felet!