Quote from Guest on 25 July 2012, 18:56Efter att ha läst mängder med trådar här om diverse pumpar så tog slutligen och köpte mig en SKS Rennkompressor. TACK! Den var verkligen ljusår bättre än den jag hade sedan tidigare. Går egentligen inte ens att jämföra på vettigt sätt...
Tänkte bara att
Efter att ha läst mängder med trådar här om diverse pumpar så tog slutligen och köpte mig en SKS Rennkompressor. TACK! Den var verkligen ljusår bättre än den jag hade sedan tidigare. Går egentligen inte ens att jämföra på vettigt sätt...
Tänkte bara att
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 19:06Svårt att ändra på fakta.
Svårt att ändra på fakta.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 20:37Jeg har hatt min i ca. 10 år. Noen dråpper olje i trykkrøret, er alt av vedlikehold. 🙂
Jeg har hatt min i ca. 10 år. Noen dråpper olje i trykkrøret, er alt av vedlikehold. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 21:24Jag har haft min i 35 år.
Jag har haft min i 35 år.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 21:43Du er antaglig / mulighvis eldre en meg. (t+)
Du er antaglig / mulighvis eldre en meg. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 21:52Konstiga doppresenter en del får.
Konstiga doppresenter en del får.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 21:58Nååå....daaaa, Anders.
Mine blodverdier har altid vert lave.
Nååå....daaaa, Anders.
Mine blodverdier har altid vert lave.
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 23:14Var på ramen fäster man den?
😀
Var på ramen fäster man den?
😀
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 23:18Ähhhh, kanske inte så kul.
Men om den pumpen är rysligt bra, vad är motsvarande "top of the line" som man kan ha med sig på rundan?
Ähhhh, kanske inte så kul.
Men om den pumpen är rysligt bra, vad är motsvarande "top of the line" som man kan ha med sig på rundan?
Quote from Funbeat user on 25 July 2012, 23:28Servicebil
Servicebil