Quote from Guest on 13 February 2008, 21:41FunBeat har just uppgraderats en smula. Följande ändringar har gjort FunBeat ytterligare några snäpp bättre:
* Lite tydligare kalender när du tittar på en kompis kalender (träningstyperna och tiden är i fetstil vilket gör att passen skiljs åt bättre etc)
FunBeat har just uppgraderats en smula. Följande ändringar har gjort FunBeat ytterligare några snäpp bättre:
* Lite tydligare kalender när du tittar på en kompis kalender (träningstyperna och tiden är i fetstil vilket gör att passen skiljs åt bättre etc)
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 21:51Du är bara så förträffligt fantastikt jättebra Olle!!!
TACK!!
Du är bara så förträffligt fantastikt jättebra Olle!!!
TACK!!
Quote from mårten jansson on 13 February 2008, 21:52Tycker andras kalendrar ser superbra ut (t+) men önskar at tmin såg lika bra ut (t-)!
Skönt med lite nya alternativ i kalendern!!! 😀
Tycker andras kalendrar ser superbra ut (t+) men önskar at tmin såg lika bra ut (t-)!
Skönt med lite nya alternativ i kalendern!!! 😀
Quote from Elias Engqvist on 13 February 2008, 21:57Bra jobbat Olle men jag undrar vad tanken är med att ens egen kalender inte är lika snygg som andras?
Bra jobbat Olle men jag undrar vad tanken är med att ens egen kalender inte är lika snygg som andras?
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 22:04Det kanske är så att man får fetstilt när man uppnått alla de mål man satt upp ;).
Eller så är det nåt tekniskt krux som ligger bakom. I ens egna kalender är den texten som är fetstilt i andras kalender hyperlänkad i den egna... kanske krångligare än vi
Det kanske är så att man får fetstilt när man uppnått alla de mål man satt upp ;).
Eller så är det nåt tekniskt krux som ligger bakom. I ens egna kalender är den texten som är fetstilt i andras kalender hyperlänkad i den egna... kanske krångligare än vi
Quote from Lena Bjerlöw on 13 February 2008, 22:09I vår egen kalender är ju redan titeln lätt att skilja från texten till passet! SMart o göra fetstil i andras kalender istället för färg, som lätt förknippas med länk.
I vår egen kalender är ju redan titeln lätt att skilja från texten till passet! SMart o göra fetstil i andras kalender istället för färg, som lätt förknippas med länk.
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 22:12Lätt att skilja beror väl på om man har lätt att se ljusblått... Jag ser knappt skillnad på den ljusblå och den grå texten. Fast jag anger alltid hur jobbigt passet var så jag får en färgglad fyrkan med siffra i framför varje pass ändå så det inte så noga
Lätt att skilja beror väl på om man har lätt att se ljusblått... Jag ser knappt skillnad på den ljusblå och den grå texten. Fast jag anger alltid hur jobbigt passet var så jag får en färgglad fyrkan med siffra i framför varje pass ändå så det inte så noga
Quote from Lena O on 13 February 2008, 22:19Shit!! Sökfunktionen? Warp 2 Mr Sulu 😀 (t+)
Shit!! Sökfunktionen? Warp 2 Mr Sulu 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 22:41Det är jätte kul med FunBeat och de bra grejer, som du kör på med! Kanon 🙂
Det är jätte kul med FunBeat och de bra grejer, som du kör på med! Kanon 🙂
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 22:44Lättläst och fint!
Lättläst och fint!