Quote from Guest on 16 July 2009, 12:04Vi passerade en milstolpe häromdagen på Ride of Hope.
Vi är nu uppe i 128 individer som skall cykla 306 sträckor vilket precis blev 1 varv runt jorden, 4121 mil tror jag det blev när jag räknade total antal mil som kommer produceras.
Frågan är om vi får
Vi passerade en milstolpe häromdagen på Ride of Hope.
Vi är nu uppe i 128 individer som skall cykla 306 sträckor vilket precis blev 1 varv runt jorden, 4121 mil tror jag det blev när jag räknade total antal mil som kommer produceras.
Frågan är om vi får
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 12:14Det får vi väl hoppas. Jag planerar att köra sista stäckan (vem kan missa chansen att CYKLA in på Gröna Lund?). Tänkte även köra Ride of Hope Grand Prix 😉
Det får vi väl hoppas. Jag planerar att köra sista stäckan (vem kan missa chansen att CYKLA in på Gröna Lund?). Tänkte även köra Ride of Hope Grand Prix 😉
Quote from Lena O on 16 July 2009, 20:16Blir det något golf då Lena 😉
Blir det något golf då Lena 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 09:35Nix, har lagt ner det helt i år och satsar på cyklingen istället. Gubben får hålla till på golfbanan själv 😉
Nix, har lagt ner det helt i år och satsar på cyklingen istället. Gubben får hålla till på golfbanan själv 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 00:56Sorry Lena, vi får inte cykla på Grönan, de har cykelförbud 🙁
Upplägget ser ut så här;
Vi startar på ICA MAXI i Uppsala, första depån blir i Märsta. Vi kommer sedan att ha två uppsamlingsplatser för att kunna cykla tillsammans sista biten. Den första up
Sorry Lena, vi får inte cykla på Grönan, de har cykelförbud 🙁
Upplägget ser ut så här;
Vi startar på ICA MAXI i Uppsala, första depån blir i Märsta. Vi kommer sedan att ha två uppsamlingsplatser för att kunna cykla tillsammans sista biten. Den första up
Quote from Funbeat user on 19 July 2009, 16:02Det var ju synd Billy men tack för info om upplägget, låter jättekul. Ser fram emot etappen även om det blir till fots de sista metrarna.... 😉
Det var ju synd Billy men tack för info om upplägget, låter jättekul. Ser fram emot etappen även om det blir till fots de sista metrarna.... 😉