Quote from Guest on 16 May 2010, 18:09Är det någon som kollar på Girot med Eurosport i HD?
Hur är kvalitén?Jag är sugen på att skaffa bättre bild men Girot på Eurosport i SD
har så infernaliskt hopplöst urbota värdelös, obrukbar, bild att jag tvekar:
Bilden är så beyond att det inte kan för
Är det någon som kollar på Girot med Eurosport i HD?
Hur är kvalitén?
Jag är sugen på att skaffa bättre bild men Girot på Eurosport i SD
har så infernaliskt hopplöst urbota värdelös, obrukbar, bild att jag tvekar:
Bilden är så beyond att det inte kan för
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 18:19Cykling i HD rockar totalt! Tour de France förra sommaren och nu Girot är fenomenalt.
Det enda man kan klaga på är att själva sändningen från helikoptrarna varierar med väderleken, ibland blir det liksom lite pixlar i bilden i nån sekund innan det går ti
Cykling i HD rockar totalt! Tour de France förra sommaren och nu Girot är fenomenalt.
Det enda man kan klaga på är att själva sändningen från helikoptrarna varierar med väderleken, ibland blir det liksom lite pixlar i bilden i nån sekund innan det går ti
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 13:48Satt och flipprade bort HD en stund i förrgår, efter att ha läst ditt inlägg, jag kommer inte göra om det om programmet sänds i HD igen (Giro de Italia). Storleken på och avståndetet till TVn avgör om du kommer vinna lite eller mycket på HD över 45" bör d
Satt och flipprade bort HD en stund i förrgår, efter att ha läst ditt inlägg, jag kommer inte göra om det om programmet sänds i HD igen (Giro de Italia). Storleken på och avståndetet till TVn avgör om du kommer vinna lite eller mycket på HD över 45" bör d