Quote from Guest on 15 May 2012, 13:09Nu har jag äntligen fixat ett helt år med pass så att jag kan importera filen till FB. Importen har dock varit nere i snart två veckor. Finns det någon uppdatering när funktionen kommer tillbaka?
Nu har jag äntligen fixat ett helt år med pass så att jag kan importera filen till FB. Importen har dock varit nere i snart två veckor. Finns det någon uppdatering när funktionen kommer tillbaka?
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 13:19Åh nej, funkar den inte?
Jag sitter och formaterar cvs filer (till xls format med rätt upplägg.) för typ 4 månader...
Åh nej, funkar den inte?
Jag sitter och formaterar cvs filer (till xls format med rätt upplägg.) för typ 4 månader...
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 13:51Jag sitter här och funderar på om jag lätt skulle kunna skriva ett cvs->tcx program...
Hur ser en sån cvs-fil ut? Hittar inte infot...
Jag sitter här och funderar på om jag lätt skulle kunna skriva ett cvs->tcx program...
Hur ser en sån cvs-fil ut? Hittar inte infot...
Quote from ellen olsson on 15 May 2012, 13:57Det kanske ska vara csv? 🙂
Det kanske ska vara csv? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:37Kanske behövs cvs för utvecklingen av csv => tcx?
Kanske behövs cvs för utvecklingen av csv => tcx?
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 14:48Haha, jag skrev bara vad de andra skrev - ska man tänka också?
Haha, jag skrev bara vad de andra skrev - ska man tänka också?
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 14:49Ingen som vet var specen av de där c**-filerna finns?
Ingen som vet var specen av de där c**-filerna finns?
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 15:13Äsch, nu hittade jag det. Det var ju inte lämpat för översättning till tcx!
Glöm mina felstavade inlägg!
Äsch, nu hittade jag det. Det var ju inte lämpat för översättning till tcx!
Glöm mina felstavade inlägg!
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2012, 16:19Men, jag kunde inte släppa det så jag testade lite - jag kommer nästa vecka att göra en utökning av mitt gpx2tcx-hack så att den tar csv-filer och gör tcx-filer av dom.
Dock kommer det att vara inskränkningar: Enligt dokumentationen kan man stoppa in föl
Men, jag kunde inte släppa det så jag testade lite - jag kommer nästa vecka att göra en utökning av mitt gpx2tcx-hack så att den tar csv-filer och gör tcx-filer av dom.
Dock kommer det att vara inskränkningar: Enligt dokumentationen kan man stoppa in föl
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2012, 07:46Ingen tyckte det var intressant men nu har jag i alla fall gjort ett php-hack som tar en csv-fil enligt funbeat-formatet och gör om det till en zipfil med
tcx-filer bara att läsa in i funbeat-importen!Som sagt funkar det bara för löpning och cykling!
Ingen tyckte det var intressant men nu har jag i alla fall gjort ett php-hack som tar en csv-fil enligt funbeat-formatet och gör om det till en zipfil med
tcx-filer bara att läsa in i funbeat-importen!
Som sagt funkar det bara för löpning och cykling!