Quote from Guest on 2 August 2010, 19:04Jag vill regga utförda triathlon med sin riktiga tid, så att det ser bra ut i tex. tävlingsberättelser. Men jag vill också regga delarna för sig, så att slitaget på utrustningen blir rätt i timmar och distans.
Jag tänker mig en check-box på passet typ "Ex
Jag vill regga utförda triathlon med sin riktiga tid, så att det ser bra ut i tex. tävlingsberättelser. Men jag vill också regga delarna för sig, så att slitaget på utrustningen blir rätt i timmar och distans.
Jag tänker mig en check-box på passet typ "Ex
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 19:14Ja någon lösning borde väl gå att kunna få till. Jag har samma problem.
Ja någon lösning borde väl gå att kunna få till. Jag har samma problem.
Quote from Magnus Gelang on 2 August 2010, 21:01Japp, vill också ha en sån ruta 🙂
EDIT: Eller rättare sagt jag vill ha en ruta där man kan välja exkludera från uppsatta mål (så att man kan välja bort vissa träningstyper som egentligen finns med i det målet, men som kanske ska exkluderas då det är fö
Japp, vill också ha en sån ruta 🙂
EDIT: Eller rättare sagt jag vill ha en ruta där man kan välja exkludera från uppsatta mål (så att man kan välja bort vissa träningstyper som egentligen finns med i det målet, men som kanske ska exkluderas då det är fö
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:26Inte _bara_ exkludera från mål? då blir ju fortfarande summeringen av tränade minuter (och ev sträcka) fel. Eller det var inte så du menade bullen?
Om man reggar sin ironman både som 9 h triathlon och som 1 h simning, 4 h cykling och 4 h löpning så får m
Inte _bara_ exkludera från mål? då blir ju fortfarande summeringen av tränade minuter (och ev sträcka) fel. Eller det var inte så du menade bullen?
Om man reggar sin ironman både som 9 h triathlon och som 1 h simning, 4 h cykling och 4 h löpning så får m
Quote from Magnus Gelang on 3 August 2010, 08:37Jo det har jag har saknat var nog att kunna exkludera från mål, men jag inser behovet av att kunna exkludera från summering också när du beskriver just ironman 😀
EDIT: Så för att göra mig helt nöjd skulle det alltså behöva vara 2 rutor man kunde välja p
Jo det har jag har saknat var nog att kunna exkludera från mål, men jag inser behovet av att kunna exkludera från summering också när du beskriver just ironman 😀
EDIT: Så för att göra mig helt nöjd skulle det alltså behöva vara 2 rutor man kunde välja p
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 01:14Gör så här:
Regga din triathlon/duathlon som sådan, gå in på din utrustning, klicka på aktuell cykel, välj "redigera", ändra initialvärde med 180,2km(t.ex).
Sedan gör om samma sak för varje triathlon, öka då initialvärdet med cyklad sträcka.Mvh Per
Gör så här:
Regga din triathlon/duathlon som sådan, gå in på din utrustning, klicka på aktuell cykel, välj "redigera", ändra initialvärde med 180,2km(t.ex).
Sedan gör om samma sak för varje triathlon, öka då initialvärdet med cyklad sträcka.
Mvh Per
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 07:43Nja, det löses bättre genom att regga cyklingen som 180km/0min. Men varken det eller att ändra initialvärde hjälper mig att se hur mkt jag cyklat en viss vecka/månad/år.
Nja, det löses bättre genom att regga cyklingen som 180km/0min. Men varken det eller att ändra initialvärde hjälper mig att se hur mkt jag cyklat en viss vecka/månad/år.
Quote from Elias Engqvist on 8 August 2010, 18:59Det går att använda intervallfunktionen - fast jag har inte gjort det själv måste jag erkänna
Det går att använda intervallfunktionen - fast jag har inte gjort det själv måste jag erkänna