Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Jag har gjort ett diagram som visar min kroppsvikt från 1 januari i år. Går det att exportera dessa värden till excel eller liknande? Skulle vilja göra lite mer avancerad analys av datat. När jag exporterar via Mina inställningar kommer bara träning

En riktigt ful lösning som funkar om det är ett engångsjobb är att du via kalendervyn markerar allt och klistrar inte det i Excel (förslagsvis filtrerar du på någon träningsform eller distans som inte förekommer så du bara får alla dagsnoteringar).

Väl i

Du kan välja Tabell i diagraminställningarna så får du ut en lång lista med datum och vikter. Tyvärr är det "." och inte "," som decimalavskiljare men det går ju lätt att ordna, och ta bort " kg".

Rapportlänk: http://www.funbeat.se/l/eyGn

Sannolikt är d

Aha, tabellformat på rapporten lär ju göra susen. Tack för tipset 🙂

Och Alfred, tack för idén, men det hade nog gått snabbare att skriva av värdena än att gör all den datamanipulationsövningen... Fast hade det varit en större mängd data och inte Raymonds lösning funnits kanske man kunnat testa det. 🙂

Jag började med att göra som Raymond hade gjort, men fick inga värden när jag testade. Och därför gick jag över till kalendervyn. Och när jag körde Raymonds rapport fick jag inte heller några värden, men då slog det mig att jag inte har registrerat vikt s

(H)