Quote from Guest on 26 April 2012, 12:29Någon som vet om man kan exportera sin kalender härifrån till kalendern på Iphone ?
Någon som vet om man kan exportera sin kalender härifrån till kalendern på Iphone ?
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 12:39Nix det går inte att göra
Nix det går inte att göra
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 13:28Å va synd... men tack för ditt svar 🙂
Å va synd... men tack för ditt svar 🙂
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 15:03funbeat-kalendern är i ett alldeles eget påhittat format och stöder inte någon av de vanligare "kalender-formaten" som tex iCal.
Det har önskats i flera trådar att funbeat gör något åt det (liksom att man skulle kunna bläddra i kalendern som man gör i de
funbeat-kalendern är i ett alldeles eget påhittat format och stöder inte någon av de vanligare "kalender-formaten" som tex iCal.
Det har önskats i flera trådar att funbeat gör något åt det (liksom att man skulle kunna bläddra i kalendern som man gör i de
Quote from Funbeat user on 29 April 2012, 13:46För en tid sen la jag in hela mitt maraprogram via iPhonen. Det syns i kalendern på datorn men inte bland passen på appen trots att det var den jag använde. Nu måste jag Spela in runda med gps på appen men då genereras ju ett nytt pass i kalendern och jag
För en tid sen la jag in hela mitt maraprogram via iPhonen. Det syns i kalendern på datorn men inte bland passen på appen trots att det var den jag använde. Nu måste jag Spela in runda med gps på appen men då genereras ju ett nytt pass i kalendern och jag