Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Skulle man kunna göra så att passen som exporteras ifrån sporttracks direkt blir godkända här på funbeat? Just nu så måste man ju godkänna passet här innan det kommer upp.

Att de kommer från just SportTracks har inte med saken att göra utan det är Funbeats API som är byggt på det sättet. Jag misstänker att Olle inte kommer släppa på det eftersom det gör att siten drar mindre trafik då det går att lägga till träningspass uta

Jag (som arbetar med ST2funbeat, dvs exporten från Sporttracks till funbeat) skulle önska att funbeats API uppdaterades så att man kan skicka med etapper (mellantider) också. Funbeat läser ju in dem vid Garminimport så jag skulle vilja kunna skicka över d

Att få med mellantiderna från Sporttracks vore toppen. I synnerhet som "mellantidshantering" på funbeat är rätt besvärligt.

Gör jag något fel som inte får med kadensen från SportTracks eller följer inte kadensen med vid exporten från ST2 till FB?
Jag använder Garmin Kadensmätare och 310XT.

Saknar också kadensen, använder foot pod till GF305. Den visades ett tag, men nu verkar det som att de siffrorna inte ens importeras?

Menar ni medelkadens är det bara implementerat i senaste versionen till st3. Det är inte troligt att vi gör fler uppdateringar till ST2 eftersom det är en gammal version som inte längre supportas av Zonefive (skaparen av ST).

Jag menar både medelkadens och graf i diagram.

Funbeat API:t stöder inte import av kadensspår (graf).
Kontakta gärna Olle och be om förbättringar. Jag efterfrågat förbättringar i API:t bla här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=789530&ScrollTo=928640#p928640
men även i denna grupp. H