Quote from Guest on 6 June 2009, 16:28Hejsan.
Skulle det inte vara möjligt att fixa så att datan som man exporterar även innehåller Styrketränings biten (lista på övningar,reps och set). Nu har jag inte riktigt kollat alla möjligheter. Men vad jag har sett så går det inte förtillfället, och
Hejsan.
Skulle det inte vara möjligt att fixa så att datan som man exporterar även innehåller Styrketränings biten (lista på övningar,reps och set). Nu har jag inte riktigt kollat alla möjligheter. Men vad jag har sett så går det inte förtillfället, och
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 16:38Så så. Inte gråta. Jag skulle bry mig om jag hann. Har 1236 olästa inlägg men ska ge mig ut å träna lite så jag har nåt att regga.
Så så. Inte gråta. Jag skulle bry mig om jag hann. Har 1236 olästa inlägg men ska ge mig ut å träna lite så jag har nåt att regga.
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 June 2009, 17:43Johannes, funktionen du söker - att kunna exportera även styrketräningsdatan - finns inte för tillfället. I så fall har även jag missat den. Släng iväg ett mail till Olle, han som fixar Funbeat, och fråga om han kan lägga till det i sin to-do-lista. Han h
Johannes, funktionen du söker - att kunna exportera även styrketräningsdatan - finns inte för tillfället. I så fall har även jag missat den. Släng iväg ett mail till Olle, han som fixar Funbeat, och fråga om han kan lägga till det i sin to-do-lista. Han h
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 18:03Tack så mycket Rebecca! Ska göra det! 😉
Tack så mycket Rebecca! Ska göra det! 😉