Quote from Guest on 21 January 2009, 18:38Som det är nu får man inte med styrketräningsövningarna i exporten av träning... Det vore jättebra om det kom med i exporten också! Samma gäller väl intervaller - det kommer inte heller med i exporten.
Som det är nu får man inte med styrketräningsövningarna i exporten av träning... Det vore jättebra om det kom med i exporten också! Samma gäller väl intervaller - det kommer inte heller med i exporten.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 18:48Måste vara en djävligt bra fråga...eftersom jag fattar nada,noll,Zero.(Vilket iof inte säger ett endaste dugg.!?) Ser fram emot ett förenklande å förklarande svar.//Dinosaurie-Kjelle.
Måste vara en djävligt bra fråga...eftersom jag fattar nada,noll,Zero.(Vilket iof inte säger ett endaste dugg.!?) Ser fram emot ett förenklande å förklarande svar.//Dinosaurie-Kjelle.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 19:37Vart vill du exportera informationen?
När jag exporterade till excel fick jag med all information från styrketräningen. Kalendern - Visa- Exportera till excel
Fast du kanske menar ngt annat?
Vart vill du exportera informationen?
När jag exporterade till excel fick jag med all information från styrketräningen. Kalendern - Visa- Exportera till excel
Fast du kanske menar ngt annat?
Quote from Galderma Fritidsförening on 21 January 2009, 20:08Okej, vi tar det från början.
Flera pass styrketräning är registrerade och jag har fyllt i övningar med reps & set. När jag exporterar min träning till excel får jag inte med dessa övningar utan bara det vanliga basala: träningstyp, timmar, minuter, sekun
Okej, vi tar det från början.
Flera pass styrketräning är registrerade och jag har fyllt i övningar med reps & set. När jag exporterar min träning till excel får jag inte med dessa övningar utan bara det vanliga basala: träningstyp, timmar, minuter, sekun
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 20:56(jag förstod med en gång - är jag uberbegåvad?)
(jag förstod med en gång - är jag uberbegåvad?)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:58Ja....!=.........//Kjell.
Ja....!=.........//Kjell.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:03Nä Bruse, bara nördig...
Nä Bruse, bara nördig...
Quote from Rasmus Olsson on 21 January 2009, 21:06Om jag är nördig för att jag förstår svenska, så ok.
Om jag är nördig för att jag förstår svenska, så ok.
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:46Typisk finfin tråd som kan bli djävligt populär och samtidigt..långt,långt,långt från vad det egentligen handlade om. Jag viker ner mig på rotvall å i valören. Ska kolla svenskan vad gäller uberbegåvad först...men sen så slaggar jag in typ. No hard filing
Typisk finfin tråd som kan bli djävligt populär och samtidigt..långt,långt,långt från vad det egentligen handlade om. Jag viker ner mig på rotvall å i valören. Ska kolla svenskan vad gäller uberbegåvad först...men sen så slaggar jag in typ. No hard filing
Quote from Funbeat user on 22 January 2009, 08:08Okej, då förstod jag rätt. Jag får med den informationen dock, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Bara gå in på "visa", sedan högerklicka och välj exportera.
Sorry, trodde jag kunde vara hjälpsam för en gångs skull...
Okej, då förstod jag rätt. Jag får med den informationen dock, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Bara gå in på "visa", sedan högerklicka och välj exportera.
Sorry, trodde jag kunde vara hjälpsam för en gångs skull...